Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Forhøjet Hjerterytme - 17 år

Redigeret 5 februar, 2012, 11:23 i Hjerteproblemer
Hej allesammen

Jeg er 17 år gammel og går for tiden rundt med forhøjet hjerterytme.

Jeg var til undersøgelse for 6 dage siden, og der sagde lægen at mit hjerte ikke fejler noget, og at mit blodtryk var fint, der kunne de ikke finde en årsag, så nu skal jeg vente på svar fra min blodprøve, hvor jeg skal vente hele 14 dage. ( Jeg har fået taget ekg)

Jeg går rundt og frygter at der kan ske noget, siden jeg har en lettere trykken nogle gange.

Jeg kan dog ikke tro at lægerne bare ville lade mig sidde hjemme hvis der var risiko for at der kan ske noget, men jeg vil dog helst være på den sikre side.

Mvh.
Nickolas

Kommentarer

  • Hej
    Nemlig, hvis du får ondt ud i venstre arm, så vent ikke. Ellers kan det 'bare' komme af noget du spiser, tænk lidt på det. Mvh. Helle8
  • Jeg har det fuldstændig normalt, jeg har ikke smerter nogle steder eller noget, kan blive lidt dårlig til tider men det går hurtigt over.
  • det er meget fint at du har været til lægen ---det er forståeligt at du bliver lidt bange ---men som du selv --meget fornuftigt siger ---de havde ikke sendt dig hjem ,,--hvis der var noget alvorligt ---
    så tag det roligt ---
    jeg har et barne-barn som ved session til militæret ---havde en lyd ved hjertet .---så han blev ikke optaget ---men fik samtidigt at vide --at der ikke var noget farligt på fære ----
    men skal gå til kontrol hos sin læge ---
Log in eller Registrér for at kommentere.