Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Xxxxxx

Redigeret 27 oktober, 2017, 12:13 i Alternativ behandling
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Det mest effektive til behandling af candida er 40 mg zink daglig.
  • Indstillinger
    du skal undgå at spise sukker --da svampen lever af det ---men spørg i en helsekost forretning --om de har nogle dråber der kan hjælpe
    eller apoteket --om de har et middel mod svamp
  • Indstillinger
    Hej

    Man skal lige huske at tage zink som et solo-tilskud, da det som findes i multivitaminpiller ikke bliver optaget hvis der er calcium i pillerne.

    I dette forsøg fik HIV patienter 45 mg zink dagligt, og var efter 1 måned fri for candida.
    http://jn.nutrition.org/content/130/5/1424S.full

    solo313, hvorfor anbefaler du et svampemiddel, når zink er mere effektiv og helt uden bivirkninger???
  • Indstillinger
    jeg kender ikke virkningen af zink --så derfor kan jeg ikke anbefale det ---men det er helt klart at det skal da prøves
  • Indstillinger
    Redigeret 15 januar, 2013, 18:21
    Min kærester også har Candida, men at spise kinesisk medicin med akupunkturbehandling ,bagefter føler hun sig bedre.
    http://www.kelunwang.dk/ http://www.akuvelvaere.dk/
  • Indstillinger
    Alle har candida ellers ville man dø. well, det skal bare ikke være mere end 5-6% da det jå så ellers er yderst farligt og kan angribe samtlige organer efter velbehag. jeg havde 29,3% candida efter måling og var iøvrigt skallet pludselig. så jeg ved alt om det. trine holm jensen som er ernæringsekspert m.m. (google hende). hun gav mig (mod candida) Olivenbladsekstrakt i pilleform; efter 3 dage blev samtlige toiletvisit mangdoblet og ildelugtende i de næste 2-3 måneder. så kom håret og glæden tilbage...- men de er dyre..
  • Indstillinger
    Er der nogen som kan fortælle mig hvordan man bliver tester om man har candida.
    Jeg lider meget af ond i maven, oppustethed, syre (spiser esomeprazol dgl. 2x20 mg) for mavesyre.
    Tåler ikke lactose.

    Har fået scannet tyndtarm og tyktarm, og der er intet at se der.
    Jeg tænker selv om det kan være candida som er problemet, da jeg i den senere tid har lidt en del af svamp i skeden, og denne gang har jeg svært at komme af med det trods beh. medicinsk.

    Kan man tage "zink kuren" sammen med esomeprazol?

    Håber jeg kan blive klogere:-)

    Vh
    Marri-Ann
  • Indstillinger
    Jeg drikker saften fra en citron hver dag. Citron skulle eftersigende dræbe candida svampen, fordi den ikke kan leve i et surt (basisk) miljø og det kan du også finde mange eksempler på nette på. Det er en billig og nem måde at forsøge at blive fri for svamp på, derudover er der ingen bivirkninger, udover at det er surt ;). Håber det hjælper.
  • Indstillinger
    Svamp i skeden kan skyldes, såvel kondomer, og dårlig sundhedstilstand , såvel hos en selv, som ens sexpartner !.
    Atundlade at spise kød og animalske produkter, i det hele taget, og kun spise friske usprøjtede fødevarer, er en god begyndelse. Og så er oralsex ikke lige optimalt heller !

    Jeg mener absolut ikke at sukker er synderen,. Sukker er mange forskellige produkter, og der er stor forskel på virkningen af helt hvidt konventionelt dyrket sukker, og så f.eks økologisk demerra eller gyldent rørsukker.
    At bruge økologisk mørkt sukker, er at opdage, at sukker mere er et krydderi, på linje med salt og peber, kanel el. Lign.
    Jeg har beskæftiget mig med sundhedsbehandling og kost mm i 30 år, og har gjort mange peraonlige erfaringer.
    Også fundet ud af at der for mig er enorm forskel på om jeg bruger økologisk gær eller konventionelt, eller slet ikke gær.
    Prøv dig frem.
    Ps; men hold dig fra tobak, forurening, stress og vær meget opmærksom på hvilken virkning evt medikamenter, du indtager, påvirker din sundhedsbalance generelt. P piller , pessar incl.
    Kærligst
  • Indstillinger
    I USA blir det taget sindsyg alvorligt pga. candida emmervæk ka hoppe rundt i alle organer og multiply sig på godt og ondt - især stofskiftet får en tur så det umuligt at tabe sig..!!

    Jeg anbefaler ikke ( for en gang skyld ) udelukkelses-kurene; så ka du slet ik leve næsten og den er ti gange mere uuholdeligt end en slankekur f.eks..

    I stedet bør du enten købe olivenbladsekstrakt (og Jesus man prutter grønt ) men den tar det 100% ...og så får du min 'lille' hemmelighed; dyrk GHC hjemmeside; ti år længere fremme end DK // de har kradsemidler Big time mod candida Albicans osv... glem kur for så ka du ej spise p-piller/mælk/æg ALT..

    Bare skriv dit problem i søgefelt GHC står for Global Healing Center..
Log in eller Registrér for at kommentere.