Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

overdosis af propanolol

Jeg har taget for mange propanolol er 19år gammel..
Min dosis er på 5mg om dagen og har taget et helt glas.. Da jeg syns det hele er ret så træls..
Hva kan der ske ved det

Kommentarer

  • Indstillinger
    der kan ske det at du beskadier ---nyrer ug lever --og de piller virker ikke på depression---

    tal med din læge om hjælp ---du er ikke den eneste der har det sådan ---
    man hører meget tit at u nge mennesker har de følelser ----

    men spiserdu ordentlig kost ---så kroppen får den næring den skal have---
    drik godt med vand---
    men besøg din læge og få hjælp
  • Indstillinger
    ondt i maven.. Har jeg fået efter overdosis i onsdags.. Nogen der ved hvorfor jeg har ondt i maven hele tiden.. Det er ned ad til i maven og stråler ud i højre og venstre side af maven
  • Indstillinger
    de piller beskadioer slimhinden i mavesækken --så du har vel fået mavekatar ---stop så med de piller ---og gå til din læge og få hjælp --det er for dumt --det du gør der ----
  • Indstillinger
    hvad er mavekatar
  • Indstillinger
    Hej Miss Beauty

    Jeg har ikke noget helt præcist kendskab til, hvor de forskellige organer sidder. Men umiddelbart tror jeg, at der er mere grund til at være bekymret for din lever end for din mave.

    Så vidt jeg kan google mig frem til, sidder leveren dog i højre side oven over maven.

    Men det er jo især leveren, der skal sørge for at uskadeliggøre kropsfremmede stoffer, som jo kan betragtes som en slags gift. Og der er ingen tvivl om, at din lever er kommet på overarbejde!

    Hvis jeg var dig, ville jeg STRAKS ringe til lægevagten og fortælle, hvad der er sket. Fortæl nøjagtigt, hvor mange piller du har spist og hvornår. Jeg er sikker på, at lægevagten kan fortælle dig, om der er grund til at gøre noget, eller om problemet bare vil gå over af sig selv.

    Mange hilsner

    Kameliadamen
  • Indstillinger
    Ja det er vigtigt du gør noget, du kan få livsvarig og livsfarlig organsvigt.
    Ring evt til giftlinien, der har du mulighed for at være anonym.
    http://www.bispebjerghospital.dk/giftli ... iftlinjen/
Log in eller Registrér for at kommentere.