kobberspial/mens?
jeg er en ung kvinde på 21, jeg fødte min søn Oliver for 8 mdr siden, og fik ved 8ugers undersøgelsen lagt en kobberspiral op, da jeg ikke vil have hormoner (laaang historie), og der har ikke været noget med den,
fik den tjekket efter en måned og den sad perfekt.. fik at vide at min mens ville være uregelmæssig nogle måneder, men hvis der gik for længe imellem, skulle jeg nok evt tage en graviditetstest, bare for at være sikker, da der jo kan ske "uheld"...
den har ligget rimelig stabil, kun forsinket maks 5 dage indtil nu.
jeg havde mens sidst i december og holdt op med at bløde juleaften...
dvs den nu er 8 dage forsinket...
og i kender det, så kommer man til at tænke og så synes man pludselig man har alle mulige og umulige tegn på graviditet... ihh...
så mit spørgsmål, synes folket jeg bør tage en test, eller bare vente på at min mens kommer af sig selv?
og er der nogle der har prøvet eller som kender nogle der har prøvet at blive gravid på en kobberspiral?
skal lige siges at jeg da ønsker at få endnu et barn, bare ikke før om 1-2 år...
kom frisk med indput folkens
fik den tjekket efter en måned og den sad perfekt.. fik at vide at min mens ville være uregelmæssig nogle måneder, men hvis der gik for længe imellem, skulle jeg nok evt tage en graviditetstest, bare for at være sikker, da der jo kan ske "uheld"...
den har ligget rimelig stabil, kun forsinket maks 5 dage indtil nu.
jeg havde mens sidst i december og holdt op med at bløde juleaften...
dvs den nu er 8 dage forsinket...
og i kender det, så kommer man til at tænke og så synes man pludselig man har alle mulige og umulige tegn på graviditet... ihh...
så mit spørgsmål, synes folket jeg bør tage en test, eller bare vente på at min mens kommer af sig selv?
og er der nogle der har prøvet eller som kender nogle der har prøvet at blive gravid på en kobberspiral?
skal lige siges at jeg da ønsker at få endnu et barn, bare ikke før om 1-2 år...
kom frisk med indput folkens
Kommentarer
Den eneste måde du får svar - og dermed ro i sindet - på er ved at tage en test. Så... Tag en test og få et svar som du faktisk kan bruge til noget.
nogle gange skal man bare svare på det der bliver spurgt om, i stedet for at lege klog
Du spurgte, om folk syntes, at du skal tage en test eller ej, og det svarede jeg på, og begrundede mit svar.
Selvom jeg ikke brugte nogen smileys var mit svar sådan set ment ret venligt og opmuntrende.
At gå og være i tvivl om om man er gravid kan jo drive en mere eller mindre til vanvid, så jeg syntes, at det bare er med at tage en test hvis man er i tvivl.