Store skamlæber
Hej alle sammen
Jeg skriver herinde, da jeg ville høre om der er nogen der har erfaring med skæring af skamlæber? Jeg har overvejet det i 2 år nu og jeg ville bare høre om i havde nogen erfariger med det? (Jeg ved godt infektionerne ved dette, har jeg læst på nettet) Men har I nogen gode råd før og efter behandlinger? Har i selv prøvet det? Er virkelig utilfreds med mine skamløber, det går mig på hver dag.. Min kæreste er heller ikke vilde med dem, fordi de er så store!! (ca. 3 cm hænger de hver)
Jeg skriver herinde, da jeg ville høre om der er nogen der har erfaring med skæring af skamlæber? Jeg har overvejet det i 2 år nu og jeg ville bare høre om i havde nogen erfariger med det? (Jeg ved godt infektionerne ved dette, har jeg læst på nettet) Men har I nogen gode råd før og efter behandlinger? Har i selv prøvet det? Er virkelig utilfreds med mine skamløber, det går mig på hver dag.. Min kæreste er heller ikke vilde med dem, fordi de er så store!! (ca. 3 cm hænger de hver)
Kommentarer
Der må være en kvindelig gynækolog, som kan give dig et ærligt svar på, om det er et problem som man bør gøre noget ved eller om det bare løses bedst med passende undertøj.
Held og lykke med det videre forløb!
Er du kommet videre i dine overvejelser om operation?
Jeg har samme problem som dig; det er ubehagelit når man cykler og besværligt under sex, og de kan ses selvom man har trusser på.
Jeg har skammet mig over at gå til min læge med det, da jeg ikke føler mig taget seriøst, selv når det gælder andre ting, der har plaget mig i årevis.
Derfor vil jeg også skifte læge - men synes ikke, det her skal være det første, jeg lægger ud med hos den nye læge.
Så jeg vil meget gerne høre om dine erfaringer med det her.
Skal man f.eks. selv betale for operation?
Vh
Amar123