Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

dårlig lugt fra penis

heej jeg har prøvet og læse nogen af de ander inlæg her ind men kan ikke rigtig finde nogen svare der er klar nok


jeg er en ung fyr på 19 år og jeg lugter meget dårligt fra penis når jeg trækker min forhud tilbage og det er også selv om jeg lige har være i bad og skyldt den grundit med vand og jeg ved ikke helt hvad jeg kan gøre ved det og der er ikke noget at se, jeg har dog en minder forhuds forsnærings men det er kun når den er stiv det er et probleme

håber du kan hjælpe

vh patrick
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kan være "nakkeost", det sidder nemlig oppe under forhuden og lugter som en rigtig gammel ost, du kan nemt fjerne det med vand og kun vand, inge sæbe.
  • Indstillinger
    ja men så vlle det også gå væk efter jeg har været i bad og det gør det ikke :( og der er ikke noget at se
  • Indstillinger
    Javel, så har jeg ikke lige nogen forslag, men måske er der en af de andre her på siden der har et bud.
  • Indstillinger
    Husker du at trække forhuden HELT tilbage, når du skal vaske?
    Og har du altid gjort det?
    Måske kan der være opstået noget sygdom under forhuden...
  • Indstillinger
    ja det gør jeg men det har jeg ikke alt kunne gøre fordi jeg har en minder forhuds forsvæing det har jeg kunne gøre igemme de siste mange år og det gør vær gang jeg har været i bad men med det samme kommer det igen
  • Indstillinger
    Og så. hvis du så vidt muligt trækker huden bedst muligt tilbage når du tisser, så smutter urinen ikke ind under forhuden....
    Hvis din bruser kan give forskellige stråler, så sæt på den hårde og brus et minuts tid ind under forhuden, så godt du nu kan...

    Og ja... Dette hjælper så kun hvis det er gammelt urin der lugter...

    I øvrigt.. når du kan trække lidt tilbage, så er der måske håb... Hos lægen kan du få en recept på noget creme... Jeg mener det er Hydrocortison... men ikke helt sikker... Det skulle kunne blødgøre så du kan trække skindet tilbage..
  • Indstillinger
    jamen nu kan jeg godt trække den helt tilbage så længe den ikke er stiv det er kun ¨når den er stiv det giver et problem

    men jeg prøver det andet håber det hjælper jeg siger mange tak

    vh patrick
  • Indstillinger
    Hvis du nu kommer til at opleve, at huden ruller sammen bag hovedet... så har du det, der kaldes "Spansk Krave"
  • Indstillinger
    jamen det har jeg ved ikke helt om det er godt eller skidt :/
  • Indstillinger
    Hvis det ruller sig sammen og IKKE kan fås frem igen... og det er som om at hovedet hævet... Så er det skadestuen...
Log in eller Registrér for at kommentere.