Hjem Øvrige debatter Ris og ros til Netdoktor

Verdens bedste kur

Hej

Jeg er meget interreseret i at købe bogen: "Verdens bedste kur" af Christian bitz og Arne Astrup.

Hvor kan jeg købe denne bog, andre steder end på nettet?

Jeg håber nogen ved det:)

Kommentarer

  • verdens bedste kur er simpel, smid dit tv ud, og begynd at gå eller løbe i naturen, og spis så varieret, men hold før du bliver mæt, altså vend dig til at spise mindre....

    generelt fejler alle kure nemlig ved at de ikke ændre din livsstil, men derimod bare hjælper dig med at tabe dig når så kuren er ovre går 70 % tilbage til deres gamle vaner.....

    så derfor skal du meget simpelt bare ændre dine vaner, for at tabe dig, og aldrig tænke kur....

    du kan få min lille daglige morgen rutine her

    varm let op...

    læg dig så på ryggen på gulvet

    første er 20 gange V-mave ( stræk armene bagud ud til siden, løft nu ben og overkrop samtidig mod hinanden, du kan holde hænderne i gulvet som hjælp i starten)

    næste er 20 gange cykle mave, ( løft men op som sad du på en stol stadig liggende på ryggen, begynd at lave cykle bevægelser med benene som skal helt ud uden at røre hulvet 20 ganeg med hvert ben)

    vend dig nu og tag 20 normale rygbøjninger

    vend dig igen og lig dig starkt på gulvet, lav nu 20 gange løftet ben( helt strakte ben løftes indtil du mærker måsen lige slipper, langsom op og ned uden at røre gulvet)

    næste er 20 gange løftede ben,( læg dig som sad du i en stol igen, med løftede ben og bøj di strakte overkrop, ikke noget med at bøje, så langt op du kan og ned igen du rører først gulvet med ryggen efter de 20)

    næste er 20 hip rise, ( læg dig igen starkt på gulvet med armene ud til siden, brug dem til at holde balancen, hæv dine ben strakt mod loftet, og gå så igen med at løfte benene op mod loftet stadig strakte men kun ved hjælp af maven så du ender oppe på dine skuldre)

    vend dig lav 20 gange ryg ved at skifte vis løfte modsatte ben og arm samtidig ..

    nu 20 gange arme kryds,( træk benen ind mod dig selv med fødderne i gulvet, så du danner et v, løft så din højre arm og rul med med maven skråt til modsatte ben og samme modsat skiftevis, )

    20 gange lige som før men Wide( sammel hænderne og kør skiftevis helt uden på venstre og højre side af benene)

    20 gange afslapnig til sidst men det er altså den nederste muskel( løft benene aå dien knæ igen står op i et omvendt v, læg dit højre ben over det venstre knæ, og løft nu benene op mod maven 20 gange med højrebe oppe og 20 med venstre)

    20 ryg arme frem og tilbage( læg dig på maven med armene langs siden når du går igang føre du armene frem, og tilbage skiftevis.....)

    til slut stiller du dig på alle 4 og skyder ryg og presser din navle mod gulvet skiftevis for at strække ud, hold strækket lidt indtil du mener det er nok....;O))


    nu har du med garanti strammet din mave op, gør du dette hver dag samt spiser relkativt sund, får du en flaaaad mave, på rekord tid genre supleret med løb, når det bliver for let tager du bare 3 sæt hver morgen... og kan du ikke tage 20 fra start så tag dem du kan af hvert sæt, husk det er dig selv der sætter grænsen og det må gerne gøre ondt....

    bonussen her er at su forbrænder ca 300 kallorier ved hvert sæt, og bliver forpustet i mindst et kvarter hvis du gør det rigtigt....;O))

    oke et lille sidespring...;o) men kommer jeg først igen så ja....;O)
Log in eller Registrér for at kommentere.