Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Ildelugt fra underlivet

Redigeret 27 januar, 2012, 10:02 i Åben debat for kvinder
Hej.
Jeg er en pige i puberteten og det sidste år har jeg gået rundt og lugtet slemt fra min skede, både før og efter min menstruation. Jeg har ikke haft mere udflåd end jeg plejer og det har ikke en mystisk farve.
Lugten fra mit underliv er meget slem og jeg er flov over at være i nærheden af andre, da jeg er bange for de også kan lugte det.
Det ville være dejligt, hvis nogen kunne forklare mig hvad problemet skyldes, da jeg er desperat for at fjerne lugten.

Kommentarer

• Du har gået og haft disse problemer et helt år???

Sødeste ven. Skynd dig at få talt med din mor - eller en anden voksen kvinde i din nærhed. Der er absolut intet at være flov over, men du skal da have hjælp til, at du muligvis lige skal til læge.

Det er givet noget ganske enkelt, som der nemt og hurtigt kan gøres noget ved.

Unge piger - og drenge med for den sags skyld - bør aldrig gå alene og tumle med sådanne problemer, være bange for om man nu fejler noget. Og man skal altså aldrig føle sig så flov, at man bare lader tiden gå. Der er jo ingen, der får sådanne problemer frivilligt, vel? Derfor kan det heller aldrig være flovt.

Tal med en voksen - få noget hjælp.
Log in eller Registrér for at kommentere.