Irritabel tyktarm og masin
Hannah57
✭
Jeg har haft problemer med min tyktarm længe. Jeg har købt en flaske masin
homøopatiske dråber. Nu går det bedre, ikke så meget rumlen og luft i maven. Men hvor længe skal jeg tage de dråber, er en flaske nok ? Der er også divertikler i tarmen, der skulle masin også kunne hjælpe. Har nogen her erfaring med det ?
homøopatiske dråber. Nu går det bedre, ikke så meget rumlen og luft i maven. Men hvor længe skal jeg tage de dråber, er en flaske nok ? Der er også divertikler i tarmen, der skulle masin også kunne hjælpe. Har nogen her erfaring med det ?
Kommentarer
du spørger hvor længe du skal tage de dråber ---hvad står der i brugsanvisningen
de dråber skal du vel --måske tage altid ---i lang tid --de tager vel kun toppen af dine symptomer --de helbreder sikkert ikke din tyktarm --
men hvad med vædske --og mad --er det noget du tænker på ---
Men jeg vil gerne vide om nogen her har erfaring med homøopatisk medicin for at vide om det også kan klare forstoppelse.
Og maden, ja idag skal jeg have gule ærter med masser af gulerødder, porrer og selleri og løg. det giver virkelig fibre, sundhed og varme.
men hvad med det masin du er startet på ---hvis du syntes det er godt --kan du da godt bruge vdet samtidig---
men alting skal have sin tid ---før det virker rigtig --og godt
derefter kan du tage det hver anden dag ---
der er mange mennesker der er nød til at tage medicin --hver dag --det bliver en vane ---som hører til det daglige retuale ----
en iriteret tyktarm --forsvinder ikke llige over en nat --så hvis du ikke går aktivt ind --fra starten --er det noget du kan slås med i lang tid
Tak for dine synspunkter.
Jeg har nemlig haft forstoppelse hele mit liv, med HUSK fik jeg det bare værre.
Skade kan det så ikke.
Du kan prøve kinesisk medicin behandling, vi har mange patienter har haft gode resultater.
http://www.kelunwang.dk/
Tak for dit svar. Kinesisk medicin er det også homøopatisk medicin og andre former for naturmedicin ? Jeg kender godt akupunktur med nåle, men har ikke fået det for min mave.
Det hjalp fint på smerte i min skulder.
Får man også råd om kosten ?
Jeg tænker på mad som medicin.