Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Knopper på Brystet

Hej med jer.

Jeg er en kvinde på 21 år som hele mit liv har skammet mig over mine bryster. Jeg vil selv mene at mine bryster vorter er vanskabte, selvom jeg udmærket godt at der ikke er noget galt med dem. Det der brune område mangler ligesom på mine bryster, men det genere mig nu ikke så meget, det er mere når mine brystvorter bliver stive, trækker huden sig sammen og begynder at rynke på en ulækker måde. Desuden har jeg også sådan nogle knopper rundt omkring brystet, som ligesom bliver større når bryst vorterne bliver stive.

Jeg ved godt at det er ganske normalt med knopper, og jeg ved også godt at det er normalt at huden kan finde på at trække sig sammen og rynke, når man får stive bryste vorter, men for mig er jeg så flov og genert over det, at jeg ikke tør tage min BH af når jeg er sammen med min kæreste. Kort sagt, så skammer jeg mig over mine bryster, selvom jeg godt ved at der ikke er noget galt med dem.

Så grunden til at jeg skriver her, er fordi jeg har overvejet at snakke med min læge om det. Jeg vil gerne vide om man overhovedet kan fjerne de sk*de knopper, og gøre noget ved rynkerne?

Mange tak :)
Log in eller Registrér for at kommentere.