Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nældefeber

Redigeret 26 januar, 2012, 13:24 i Allergi
Jeg har nu haft nældefeber i 3 mdr.
Det startede med jeg spiste noget i en periode som jeg ikke plejer og fik maveprobl. og det endte med at min tunge, gane og svælg brændte.
Jeg har siden det skete spist et minimum af hvad jeg plejer og kæmper hver dag for at spise det samme mad hver dag. ris og kød og havregrød.
Jeg har kløe i ansigtet, ørene og næsen og det bliver værre hvis jeg spiser noget andet end det jeg plejer. Jeg får 10mg prednisolon og Telfast. Har været på Gentofte allergiklinik idag og fået at vide jeg skal trappe udaf prednisolonen og det kan jeg se at det bliver svært, hvis min tunge bliver værre end den er nu, for så for jeg endnu midre mad. Har tabt mig en del og var slank i forvejen.
Jeg skal være medicinfri for at de skal kunne tage priktest og specielle blodprøver. min allergitest viste kun lille udslag på husstøvmider og lidt på gluten. Jeg er sikker på at det er fødevareoverfølsomhed jeg har og det er første gang jeg har nældefeber. Jeg vil gerne høre om jeres erfaring om dette for jeg er meget træt af det.

hej
Log in eller Registrér for at kommentere.