Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

indlæggelse?

Redigeret 18 marts, 2012, 06:25 i Anoreksi
jeg går i ambulant behandling, og den virker ikk, så fik slynget i hovedet af min behandler idag, at jeg sku overveje indlæggelse, og det er min støste frygt, og har bestemt ikk lyst til det, har 3 børn, så det gør det ikk nemmere, men på den anden side vil jeg så gerne være rask, så vi aftalte jeg fik 14 dage til at beslutte mig i, så vil egentlig gerne hører fra nogen der har været indlangt.

hvordan foregår det?

VH sommerfuglen

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har ikke været indlagt, men fik alligevel lige lyst til at kommentere på dit indlæg, da jeg er lidt i samme situation, men dog ikke så langt som dig.

    Jeg har netop været til anden forsamtale på Stolpegården og står for at skulle starte i et behandlingsforløb i slutningen af februar. Jeg fik dog af vide, at mit bmi var lige på grænsen til at de ville tage mig, og hvis jeg tabte mig mere ville jeg blive afsluttet.

    Jeg har også to børn og er rædselsslagen for at komme dertil, hvor en indlæggelse kan komme på tale.

    Hvor er du i behandling henne? Og hvad er det der gør, at de mener, du vil have gavn af en indlæggelse?

    Hvis du har lyst vil jeg meget gerne dele tanker og frustrationer med dig, men jeg har ikke lyst til at skrive så meget mere om mig selv her i det åbne forum, men vi kunne evt maile lidt sammen. Du kan tænke over det.
  • Indstillinger
    Lyder til at vi har meget tilfældes. Du er velkommen til at skrive til mig isabellanc1@hotmail.com
  • Indstillinger
    Hej sommerfugl.

    Hvordan går det med dig nu, og hvad har du besluttet?

    Jeg har selv været indlagt et par gange..
    Jeg har lidt varierede erfaringer med, men alt i alt vil jeg sige at det kan være en nødvendighed ind imellem. Det er rigtig hårdt, men det er også det, der kan hjælpe når den er helt gal..
    Hmm, hvordan foregår det.. Man spiser sammen ved måltiderne med personalet som holder øje med at alt foregår som det skal. Efter måltiderne skal alle slappe af sammen ½ time(kaldes obstid), nogle af os skal dog sidde eller ligge en time. I løbet af ugen er der forskellige grupper, og ellers får man tiden til at gå med at snakke, spille spil, læse, se tv osv. Og så har man selvfølgelig behandlingstider også...
    Du må endelig stille sspørgsmål, hvis du har nogle:)
  • Indstillinger
    Jeg besluttede at blive indlagt, og har været det i 6 uger nu, mangler 2 kg for at blive udskrevet.
  • Indstillinger
    Det tror jeg var et godt valg. Flot at du tog den beslutning!
    Og godt klaret at du kan mangler to kilo.
    Held og lykke:)
  • Indstillinger
    Tak for det. Men har sku lidt svært ved at se jeg ka blive rask, for mit hovede er slet ikk med
Log in eller Registrér for at kommentere.