Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Syg af motion?

Redigeret 28 januar, 2012, 12:09 i Motion
Hej jeg er en ung mand på 28 år vejer 73kg og er 184 høj

Jeg har desværre det problem, at jeg føler jeg ikke kan tåle at dyrke motion.
Ment på denne måde.
Jeg kan sagtens dyrke motion. Men dagen efter har jeg hjertebanken, åndenød, kognetive problemer som hjerne tåge, uforkuseret, ukoncentreret, tør i hals og mund, tung vejrtrækning og ødelæggende træt trykken og snurren i hovede lyssky. jeg overtræner ikke dette forekommer selv ved let motion.
Altså jeg fungere hverken mentalt eller fysisk dagen efter. :/

Er jeg den eneste der oplever dette?

Mvh Sebastian

Kommentarer

  • Indstillinger
    har du søgt læge ---så du kan blive undersøgt --for det lyder ikke rigtigt ---men hvad med vædske --får du dine ca 2 l dagligt ---vædske er vigtigere end mad ----
  • Indstillinger
    Hej,

    Det er kun et par bud, men jeg ville bestemt foreslå, at du får taget en blodprøve, der viser om dit stofskifte enten er for højt eller for lavt. Den kan din læge tage.
    Derudover tænker jeg mest på om det også kunne være blodsukkerproblemer. Måske skulle du blive tjekket for diabetes også. Det kan godt være at du "bare" er blodsukkerustabil, altså at dit blodsukker ikke ligger ordentligt, men uden at du har diabetes. Hvordan spiser du? Det er vigtigt at spise nok, drikke vand nok samt spise varieret og sundt, især hvis du dyrker meget motion.

    Kh.
Log in eller Registrér for at kommentere.