Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

forhud er stram

Redigeret 24 oktober, 2013, 14:12 i Mandlige sexproblemer
hej folk der ude.
jeg har et problem at jeg ikke kan få min forhud tilbage når jeg er sammen med en pige eller bare når den er "stiv". men her for to uger siden kommer der et lille blåt mærke som jeg så valgte at lave hul i og der kom så en smule blod ud og så var den væk men så en uge efter var det som ligesom huden var død der og det fjernet jeg så (igår). men nu gør det bare ondt. skal jeg søge længe eller er der nogle af jer som har prøvet noget i den dur.

håber på svar fra jer der ude.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Selvfølgelig skal du gå til læge, og du er ikke alene om problemet.

    Du kan f.eks. læse den stribe af debatter, der er om emnet - bare her på denne debatside "mandlige sexproblemer".

    Så vidt jeg huser, er der om endnu endnu flere, der har skrevet om problemet under debatter for mænd og for mænds sygdomme.

    Og så skal du holde op med at prikke hul på så sarte steder på din krop - det får du da kun værre problemer af.
  • Indstillinger
    du er i tvivl om du skal søge læge ---hvad er det der gør at du er i tvivl ---
  • Indstillinger
    Hej.

    Jeg er en dreng på 14 år og jeg kan ikke trække huden tilbage? Mit "forhud-hul" er ret lille men det gør ikke ondt når jeg onanere eller sådan noget?
  • Indstillinger
    Morten.... En tur til doktor....
  • Indstillinger
    Hej MandAarg. Jeg er nu snart 16 år og jeg valgte at blive "omskåret" et halvt år efter jeg skrev dette indlæg. Jeg vil også lige sige, at det har været en af de bedste ting jeg nogensinde har fået gjort, og at jeg klart anbefaler det til jer der har det samme problem. :-)
Log in eller Registrér for at kommentere.