Hjem Kvinder Snart gravid

Er jeg det eller ej?

Redigeret 24 januar, 2012, 11:03 i Snart gravid
Hej.

Underlige spørgsmål. Jeg har siden nytår gået og været lidt oppustet(hård) mave, har kvalme også bare ved tanken om mad. Kvalmen forsvinder kort lige i det jeg spiser noget med kommer tilbage med lynets hast.
Er en rigtig dør da jeg ikke husker på sådan nogen som hvornår min sidste mens var, men et gæt ville været starten/midten af dec. Nu jeg tænker er jeg nok 14 dage over tid. Tog en test imorges og den var positiv (2 kraftige streger). Kan der alligevel være en mulighed for at jeg ikke er gravid?

Ved godt det lyder meget barnligt det hele, men har i så mange år haft ubeskyttet sex (med fast partner), så er lidt små forvirret.

Kommentarer

  • Jeg kan ikke se hvad den mulighed skulle være.
    Graviditetstests er (vist nok) 99,7% sikre, du har ikke fået menstruation OG du har graviditetssymptomer, så... Tillykke :)
  • Test nr 2 og 3 var også positive så der må være noget om snakken.
    Læste mig bare frem til at man sagtens kunne være falsk gravid, men så ville testen så vidt jeg har forstået ikke være positiv.?!
  • I har øjensynligt prøvet i årevis, og nu er der noget, der tyder på, at der er bingo?

    Det kan jeg godt forstå, kan give en voldsom usikkerhed.

    Da du nu er gået 14 dage over tid, så synes jeg, du hurtigst muligt skal få tid ved lægen, så du kan få den absolutte sikkerhed, og I rigtigt kan begynde at glæde jer.

    Gode tanker :-)
Log in eller Registrér for at kommentere.