Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kønsskifte Operation

Hej allesammen

Jeg er en dreng på 15 år (Inden jeg starter vil jeg bare sige at jeg er fuldstændig seriøs)
Jeg er ikke er så glad for at have en penis, så jeg vil gerne have en tissekone.
Jeg kan bare mere lide en tissekone, og føler at en penis, ikke er rigtig at have.
Det er ikke, fordi jeg er teenager og det med masser af homoner, at jeg vil have det gjort.
Det er ikke en hel kønsskifte operation, jeg vil have bare det med køns organet, for jeg vil gerne beholde resten af min mandelige krop.
Jeg har overvejet det godt og grundigt, og jeg vil ikke fortryde det.
Så nu vil jeg gerne vide, om det kan lade sig gøre at få det modsatte kønsorgan, når jeg er så ung, og hvor det kan lade sig gøre.

Venlig Hilsen
Mathias3

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du er alt for ung til at tænke i det baner og desværre vil ingen hjælpe dig når du er så ung. Vent til du bliver lidt ældre det kan være du tænker anerledes men du skal søge psykolog hjælp som kan hjælpe dig med at acceptere dig som du er.
  • Indstillinger
    jeg ved hvordan du har det. jeg ønsker selv at være en dreng. og har selv lavet en debat om det. du bliver nød til at vente til du bliver 18år. og du skal tænke godt og grundt over om det virkelig er det du vil. det er godt at ha' nogen år til at tænke over det. for nå vis du for det lavet. er der ingen vej tilbage. jeg blev selv tvunget til psykolog fordi jeg ikke kunne respektere min kvinde krop selv om jeg er en pæn slank pige, og jeg ved jeg er pæn. men det er bare ikke mig.
    tænk over det. og find nogen du kan snakke med det om. så du ikke går med det alene. for det er ikke sjovt at føle man er i en forkert krop.
Log in eller Registrér for at kommentere.