Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

konstant blærebetændelse! øv

Redigeret 7 februar, 2012, 04:00 i Blærebetændelse
hej jeg lider ekstrem meget med blærebetændelse.. og når jeg får det har jeg bare de vildeste symptomer hvor jeg bare slet ikk kan spise og har bare kvalme.. men ved så ikk om det kan hænge sammen med en sygdom jeg har.. fordi at de er holdt op med at tjekke mig for blærebetændelse.. der er snak om at jeg skal igennem sådan en undersøgelse for at se om jeg skal blive ved med at lide af blærebetændelse.. nogen der kender til den ? og hvordan den er osv.. :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har haft blærebetændelse i ca. 3 år næsten hver måned. Jeg blev undersøgt på holbæk sygehus, hvor de gik op med en meget tynd slange med kamera, du mærker det næsten ikke. Du kan følge med på tv-skærmen og se blæren, de observerede nogle punkter som ikke skulle være der og jeg ville blive indkaldt til nærmere undersøgelse. Jeg sad bagefter og tudede i min bil og kunne ikke gå på arbejde, jeg troede jeg havde kræft, man maler jo fanden på væggen.
    Jeg blev indkaldt og kom i fuld narkose og det endte med at der intet var galt og jeg var lettet, så det har nok bare været irrititation i.f.b.med pencilin.
    Efterfølgende havde jeg det stadigvæk, indtil jeg læste om nogle piller "natur" der hedder Roseberry som er en sammensætning af tranebær, hibiscus og C-vitamin. Jeg skal tage 2 stk. hver aften, de står ved siden af min tandbørste, for ikke at glemme dem, jeg startede for 4 mdr. siden og har ikke haft det siden. Du kan købe dem i matas, du skal ikke overtale dig til andre end dem, et lille brunt glas, det er guld for mig.
    Jeg håber inderligt at du kan bruge mit råd som jeg ellers gerne vil udbrede til alle andre med blærebetændelse, men ved ikke hvor.
    Held og lykke. Hilsner fra 1malou (pia)
  • Indstillinger
    OBS: overfølsomhed for æg, det kan give blærebetændelse.
  • Indstillinger
    Jeg glæder mig til at købe Roseberry på mandag. Den slags råd er guld værd, og jeg skal nok hjælpe med at udbrede det, hvis det hjælper mig. Så foreløbig tak.
  • Indstillinger
    tak for svarene det skal da helt sikkert prøves..
Log in eller Registrér for at kommentere.