Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

elsker han mig eller ikke

Redigeret 19 januar, 2012, 18:32 i Samliv
hej nogen der kan hjælpe..... Jeg er en kvinde som er blevet forelsket i en perfekt og dejlig mand han er 12år ældre end jeg. Han er ude af tidligere forhold og det er jeg også vi har nu været sammen i ca 4 måneder nu og jeg holder og elsker ham rigtig meget og det dejlige er at han har taget mine børn til sig også de bor dog hos deres far men når de er her så bliver de forældet.

mit spørgsmål er hvordan finder jeg ud af om han elsker mig.
han siger han gør men han kan næsten ikke sige det til mig også selv om at jeg stiller ham spørgsmålet.

jeg har samme tid prøvet at få ham til at ændre sin status på face men det vil han ikke og nu har jeg fortalt ham at jeg har fjernet det fra min status og får bare svaret fra han som lød sådan her (og hvad så) jeg er meget forviret nu oh hvad skal jeg gøre for at få viden om at han elsker mig.

håber der er nogen der kan hjælpe mig..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Der er naturligvis ingen her, der kan besvare dit spørgsmål, for det kan kun han.

    Men - du fortæller, at han er 12 år ældre end dig, I er ude af tidligere forhold og du har endda børn, så derfor går jeg ud fra, at I begge er voksne modne mennesker.

    I nyder at være sammen, han er alle tiders mod dine børn; har har endda fortalt dig, at han elsker dig, måske ikke helt tit nok for dig - men en del mennesker tager altså dette ret alvorligt, og føler ikke behov for at slynge den slags stærke ord ud i tide og utide, og egentligt bliver irriterede, når de skal tvinges til at sige det hele tiden - for gør man det, så bliver en sådan sætning desværre ofte forfladiget.

    Faktisk lader det til, at dit store problem er, at han ikke vil ændre sin status på facebook???

    Hvis han har en tvivl mht sit forhold til dig, må det være på grund af denne manglende modenhed fra din side, for hvor ligegyldigt er det i grunden ikke, hvad omgivelserne tænker?

    Det er vigtigt for dig, at omgivelserne - såkaldte "venner" på facebook - kan se, at du er i et forhold.

    Hvorfor er det vigtigt for dig?

    Hvorfor skal lige netop det være et parameter for hans følelser for dig?

    Ingen - heller ikke din kæreste eller dig selv for den sags skyld - kan sige om jeres forhold holder livet ud, men det er det, som du og han har sammen lige nu, der tæller, og ikke en status på et totalt ligegyldigt medie.

    Hvis du har lyst til at skrive i din status, at du er i et forhold - så gør det, men gør det, fordi du har LYST til at gøre det - ikke fordi han også skal gøre det. At slette ham, fordi han ikke har skrevet det samme i sin status er da temmelig umodent, og måske lige præcis noget sådant, der kan gøre, at han ikke er helt sikker på, om du er den rette voksne kvinde for ham.
  • Indstillinger
    Redigeret 22 januar, 2012, 13:21
  • Indstillinger
    Hej mille , lad være hele tiden at stille spørgsmål til ham om han elsker dig, det bliver han hurtigt træt af at høre på. du har brug for at blive bekræftiget med ord, men det har han ikke, han viser dig sin kærlighed ved at tage dine børn til sig, det er også en kærlig til dig du kan være stolt over, og rose ham for, og sige du synes det er dejligt han gør det , det elsker du ham for. og se hvad han gør af små ting i daglig dagen, er han glad sammen med dig, det kan føelses kunstigt hele tiden at skulle gå at sige jeg elsker dig, nogle er ved at brække sig over det, andre synes det hører med, men i er to forskellige en der synes det mangler, og en der ikke har brug for at bruge ordet, så må i se om i kan kommunikakere på andre ting, jeg har brug for du holder om mig, jeg har lyst til, skal vi gøre sådan, hvad har du lyst til, ja tale om alt andet end lige om du elsker mig, kun at du elsker, kan du sige, det hvor en person, hele tiden siger se hvor flot jeg er, er jeg ikke sexet, er jeg ikke smuk, hvordan skal man hele tiden sige til den person der har brug for at blive bekræftet. hvis det skal være ærlighed et forhold bygger på.
Log in eller Registrér for at kommentere.