Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

fnat.. eller.. hvaa..

hej alle sammen. jeg er en dreng på 21 der har fået lidt af et problem.
jeg har været sammen med min kæreste i 4 måneder og vi har haft sex. vi begyndte først på sex efter vi havde været sammen i 1 måned. Hun var jomfru og derfor lidt nervøs. 3 uger efter vores første samleje begyndte hun at klø sig rigtig meget på benene. faktisk så skrabte hun sig selv til blods engang. vores første tanke var selvfølgelig fnat, men vent.. jeg følte ikke nogen kløe (intil videre)
da vi havde været sammen i lidt over 2 måneder begyndte jeg også at klø. dog ikke nær så voldsomt som hende, men stadig irreterende. imellem tiden havde hun haft mistanke til at det var p-pillerne der gav hende en allergisk reaktion. hun kom derefter til hudlæge og fik konstateret nældefeber!
okay tænkte jeg.. det kunne være noget af det var hoppet over på mig. Jeg søgte lidt på nettet omkring nældefeber og fandt ud af at det faktisk ikke smittede..
jeg er så begyndt at bruge den crem mod fnat, men undre mig over om det virkeligt er det? jeg har været til lægen og han kunne ikke svare på det. det skal lige siges at min kæreste også har været på den fnat-kur, og det har slet ikke hjulpet..

Vil bare gerne høre hvad andre synes :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nu var det konstateret at det var nældefeber....
    Jeg ved så ikke lige hvordan det konstateres.. men jeg er bange for, at det gøres ved at udelukke andre årsager..
    Hvis een af jer har haft fnat, så har i det begge... meget smitsomt... Og det kan komme fra dyr.... (normal kontakt) Så hvis hun har hest, hund eller kat.. ja andre kan også, så kan det komme derfra..
    Men fnat kan konstateres positivt... dvs der kan findes mider under huden... Så her der ikke blot gætværk..
    Men der er også flere typer svampe... Og måske skulle der kigges på det... det kan vist dyrkes.. Men da der er flere typer, så skal det være en dygtig læge....
    Noget andet.. Har ændret på den intime behåring? begyndt at barbere? eller stoppet? Det kan jo være simpel reaktion på dette... OG DET KAN KLØ....
Log in eller Registrér for at kommentere.