Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Virkelig lang menstruation. Need help, anyone????

Redigeret 19 januar, 2012, 19:04 i PMS og menstruation
Min menstruation har det sidste år været meget uregelmæssig, ja, jeg har faktisk mens hele tiden, næsten da. Jeg er ikke træt(evt. pga. blodmangel), jeg har ingen smerter overhovedet, jeg er ikke på p-piller.... Hvad kan det være??? Der er dog nogle få dage om måneden, hvor det stopper, men det er jo stadig for lidt. Er simpelthen så træt af det. Håber at I kan svare på mit spørgsmål.

På forhånd tak :-)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej det er ikke normalt du må bløde over så lang tid, hvorfor har du ikke forlængst været til læge, du skal sanrest henvende dig til lægen og blive vidre undersøgt på sygehus, med gynækolog, mm, der er noget der er i ubalance i din krop, hvis du er færdig med at få børn, kan en sterilisering stoppe den for meget blødning, men det kan også skyldes andre ting du skal have undersøgt mere grundig. så kontakt lægen nu, det er vigtigt. god bedring
  • Indstillinger
    Sterrillisering i sig selv stopper IKKE blødningerne.
    Der skal et effektivt indgreb til, evt. hormoner eller en reduktion/fjernelse af slimhinden i livmoderen.
  • Indstillinger
    Nej. Sterilisering har ingen indflydelse på menstruation - hverken på længde eller eller mængde.

    Men - jeg synes da bestemt, du skal gå til læge, for så meget skal man altså ikke bløde.
  • Indstillinger
    Så har min læge givet mig forkert information ved sterilisering, men min blødning er stoppet fra meget kraftig til svag blødning, og jeg har ikke fået hormoner, eller slimhinder fjernet.
Log in eller Registrér for at kommentere.