Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

bule/knude på penishoved

Redigeret 12 januar, 2012, 11:45 i Åben debat om kønssygdomme
hej netdoktor/andre brugere

jeg er en dreng på 18 år som har en ærte lignede knude/bule på penishoved lige ved urinudgangen. den generer mig ikke rigtigt men det ser rigtig underligt ud, og det er som om den vokser og bliver hårdere. jeg har ca. haft det i 12 mdr måske mere. knuden er hård som en frossen ært og blive øm hvis jeg rører ved den. jeg er bange for at det er en eller anden sygdom ..

håber nogen kan hjælpe

hilsen urolig dreng

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvordan kan man - uden så meget som overveje at få det undersøgt - gå med en sådan bekymring i et helt år?

    Jeg vil bestemt foreslå dig, at få din læge til at undersøge det her. Det er da muligt, det ikke er noget, men det er da fuldstændigt tåbeligt at gå og frygte sygdom - og så ikke gøre mere.

    Hvis man HAR en sygdom, så forsvinder den jo ikke ved at man ignorerer den, tvært i mod, den kan blive værre. Hvis det viser sig, at der ikke er noget, er det lige så tåbeligt at gå og bekymre sig uden grund. Hellere læge en gang for meget end en gang for lidt.

    Ingen her på et debatforum kan vurdere om lige præcis din bule er harmløs eller ikke.
Log in eller Registrér for at kommentere.