Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvor bliver min menstruation af?

Redigeret 16 januar, 2012, 16:31 i PMS og menstruation
P-piller til at sætte cyklus igang?
Hej
jeg har holdt pause med mine p-piller i halvanden måneds tid, men min menstruation er udeblevet. Jeg har brug for at videl hvornår min menstruation kommer, og vil derfor spørge om jeg kan begynde på at tage p-piller igen for at sætte processen igang så jeg har et overblik? er jeg beskyttet mod gravilitet hvis jeg tager p-pillen nu, selvom jeg ikke har fået min menstruation hvor man jo normalt starter på en ny pakke?
hilsen Ina

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    P piller overtager kontrollen med cyklussen og der går tid før kroppen vænner sig til at den nu selv skal finde ud af det, så slå koldt vand i blodet. Hvis du begynder på pillerne igen, forvirrer du din cyklus endnu mere! Hvis du bliver nervøs skal du selvfølgelig vende det med lægen. Mvh. Helle8
  • Indstillinger
    Hej.

    Jeg er 23 år og har været på p-piller i mange år. men kom til at glemme min p-pille og da jeg opdagede det tog jeg dem med det sammen. men har ikke fået min menstruation i snart 4 måneder forstår ikke hvad der kan være galt der har aldrig gået så langtid. skal jeg begynde at tager p-pille igen så menstrauation kan komme igen?

    Jeg har taget 2 test og den siger negativ.
    Skal også lige sige jeg har haft meget at tænke på det sidste, jeg har gået ledig i 3 måneder da jeg blev udlært, og min læge sagde det er pga af jeg er streeset meget at tænke på det med job. men tænker at det kan det ikke blive ved med. og min læge siger man ikke kan gøre andet end at vente. jeg er bange for den er stoppet og aldrig kommer igen?

    på forhånd tak.

    Camilla
Log in eller Registrér for at kommentere.