bums/byld på min p.. hjælp! ):
hej, som der står i overkriten så vil jeg gerne have lidt hjælp, jeg har nemlig her til morgen opdaget at jeg har en form for bums eller byld eller noget der ligner på mit lem, og jeg er lidt bange, skal jeg sige det til mine forældre eller tage chancen og prøve at presse den selv? eller er der noget der måske ved hvad det kan være og hvad jeg kan gøre ved det? ):
det skal lige siges jeg er jomfru så jeg kan da ikke have fået en sygdom? og til sidst så hvis noget er i tvivl om hvad jeg snakker om så er det bare en enkelt jeg har fået på 'halsen' hvis man kan sige det sådn, kan godt sende nogle billeder.. hvis folk tror de kan hjælpe
det skal lige siges jeg er jomfru så jeg kan da ikke have fået en sygdom? og til sidst så hvis noget er i tvivl om hvad jeg snakker om så er det bare en enkelt jeg har fået på 'halsen' hvis man kan sige det sådn, kan godt sende nogle billeder.. hvis folk tror de kan hjælpe
Kommentarer
Og - som bumser normalt - så vil den vel være lidt øm et par dage, og så går der måske hul og så er det overstået, eller også går den helt i sig selv igen.
Hvis den vokser og den stadig er et problem om en uges tid, ja, så kan det være, du skal til læge, for så kan det være en byld.
Og - det er altid en god ide at tale med sine forældre, hvis der er noget, man bekymrer sig om - så det vil da bestemt foreslå dig.
Læs evt mere om bumser her:
http://guide-nettet.dk/bumser/