Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

bums/byld på min p.. hjælp! ):

Redigeret 31 januar, 2012, 19:29 i Mandlige sexproblemer
hej, som der står i overkriten så vil jeg gerne have lidt hjælp, jeg har nemlig her til morgen opdaget at jeg har en form for bums eller byld eller noget der ligner på mit lem, og jeg er lidt bange, skal jeg sige det til mine forældre eller tage chancen og prøve at presse den selv? eller er der noget der måske ved hvad det kan være og hvad jeg kan gøre ved det? ):
det skal lige siges jeg er jomfru så jeg kan da ikke have fået en sygdom? og til sidst så hvis noget er i tvivl om hvad jeg snakker om så er det bare en enkelt jeg har fået på 'halsen' hvis man kan sige det sådn, kan godt sende nogle billeder.. hvis folk tror de kan hjælpe :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er ikke ualmindeligt at få bumser, også der, så i første omgang vil jeg foreslå dig, at du ganske enkelt lader den være, og heller ikke begynder at presse den ud.

    Og - som bumser normalt - så vil den vel være lidt øm et par dage, og så går der måske hul og så er det overstået, eller også går den helt i sig selv igen.

    Hvis den vokser og den stadig er et problem om en uges tid, ja, så kan det være, du skal til læge, for så kan det være en byld.

    Og - det er altid en god ide at tale med sine forældre, hvis der er noget, man bekymrer sig om - så det vil da bestemt foreslå dig.
  • Indstillinger
    Hej, jeg tror du skal tage det helt roligt. Som lotte123 skriver er det ganske normalt at få bumser på penis (og til tider ganske store). Blot lad vær med at pille eller prikke den ud så forsvinder den hurtigere.

    Læs evt mere om bumser her:
    http://guide-nettet.dk/bumser/
  • Indstillinger
    Jeg ville anbefale dig først at snakke med dine forældre om det. Og hvis du synes det er pinligt at gå til din mor med, så snak med din far. Han kender helt sikkert til de fleste af den slags ting :)
Log in eller Registrér for at kommentere.