Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Har problemer med rejsning osv.

Redigeret 10 januar, 2012, 16:04 i Seksuel debut
Hej derude.

Jeg er selv 16 år, og har et stort problem.

Prøver lige at beskrive mit problem.

Jeg har mødt denne her dejlige, utrolige og MEGA frække pige, der virkelig tænder mig. Jeg er jomfru, og har kun prøvet at give finger, og slikke, og nu tænkte jeg at nu har jeg endelig mødt en pige jeg kan stole på og som der elsker mig, så nu kan jeg endelig få handjob og blowjob, og eventuelt miste min møddom. Men her ligger problemet - når det endelig kommer til stykket, kan jeg ikke få rejsning.

Det skal siges, at jeg ikke har den største penis. Omkring 13 cm, men ligemeget.

Nogle gange, får jeg rejsning bare af at hun krammer mig, eller vi ligger i ske. Vi har de sidste par dage, kysset rigtig meget, nusset, jeg har givet hende finger og slikket hende, vi har smidt alt tøjet og haft lyst begge to, men når hun så endelig stikker hånden ned i mine bukser falder min rejsning, eller også HAR jeg slet ikke rejsning.. Og det pisser mig af, for jeg har VIRKELIG lyst til at gøre det med hende osv, og jeg føler at jeg skuffer hende rigtig meget :-(

Derudover skal vi i sommerhus sammen i weekenden, hvor vi har snakket om at vi skal gøre det, og jeg er bare MEGA nervøs for om jeg kan få rejsning, og om jeg kan tilfredsstille hende.. Hvad gør jeg?

Hilsen

Ham den ulykkelige

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg vil næsten gætte på, at du ligger under for noget præstationsangst, hvilket ikke er helt ualmindeligt.

    Det at I har planlagt, at I vil have samleje næste week-end gør det bestemt ikke bedre - du er allerede nu ved at gå til af rædsel for, om det nu går - og jeg kan beklageligvis fortælle dig, at det gør det med stor sandsynlighed ikke, netop fordi det er så pokkers planlagt.

    Jeg vil i første omgang foreslå dig, at du kontakter din læge og fremlægger problemer der. Da det jo ikke - i lægelig forstand - er alvorlig og akut opstået sygdom, er der nok ikke de store chancer for, at du kan nå at få en tid inden week-enden, men det er fornuftigt at lige få undersøgt, om der rent faktisk er en fysisk årsag - som der vel at mærke kan gøres noget ved - eller om det er denne præstationsangst, som du i øvrigt også kan få hjælp ved lægen til at gøre noget ved.

    Din kæreste er jo klar over, at du har det her problem, så jeg synes, du skal tale med hende om, at I netop IKKE skal have fuldbyrdet samleje i week-enden, men derfor kan du jo sagtens tilfredsstille hende. En pige/kvinde har som sådan ikke brug for "frem og tilbage" for at få orgasme, så snak med hende om, hvad hun især godt kan lide, og du kan givet også godt lide det, så I kan sagtens få nogle dejlige og skønne stunder sammen alligevel, og samtidig er du fri for at føle dig utilstrækkelig.

    I og med, at I aftaler at du ikke skal op i hende, kan i øvrigt gøre, at du lige pludselig godt kan, men I skal absolut IKKE have det som mål, for så går det galt.

    Din penis' størrelse har i øvrigt intet med det her at gøre - og den er i øvrigt helt almindelig gennemsnitsstørrelse.

    God fornøjelse.
Log in eller Registrér for at kommentere.