Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

koldt ben med voldsomme smerter

Redigeret 10 januar, 2012, 17:04 i Blod og blodsygdomme
Hej jeg har ligget 2 uger på sofaen med en Don-joy på(en skinne)
men har til morgen (slemt her til aften) er mit ben blevet helt koldt og det gøre rigtig ondt når jeg bevæger det og så kommer der nogen stød nogengange med voldsomme smerter.. har også hovdepine

tror det kan have noget med blod at gøre når min ben bliver koldt men ved det virklig ikke

håber i kan hjælpe mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    er der ikke nogen der kan komme med et gæt til hvad det er...
    bekymerde mig nemlig lidt så vil rigtig gerne have svar hurtigt vis der nogen der kan komme med et skyd
  • Indstillinger
    Hej

    Koldt ben og de smerter du har, kunne tyde på at der er sket noget forkert.
    Hvad siger din egen fornemmelse dig? Måske er du kommet til at lukke midlertidigt af for forbindelsen til benet, det skulle gerne gå over igen, ellers kontakt lægen.
    Får du rettet skinnen hver dag, så den sidder rigtigt?! – En opgave som hjemmeplejen tager sig af når de får en henvendelse fra lægen om det.

    Når du får skinnen af, skal du selvfølgelig træne, men i dit tempo, det er dig der kan mærke om det du gør, er ok. God bedring Helle8
  • Indstillinger
    hør her du skal søge læge --at du ikke ligger og får blodpropper i benet ---eller tag på skade stuen ---er det virkelig meningen du skal lige når du har skinnen på
Log in eller Registrér for at kommentere.