Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

DEN VIRKELIGE ÅRSAG TIL ACNE

Redigeret 6 april, 2012, 04:09 i Bumser
Værså go' :) Det er en virkelig god artikel jeg faldt over, som praktisk talt siger ALT.

http://freshandagelessblog.com/2011/02/ ... ause-acne/

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har prøvet at holde mig fra mælk og ost et par uger nu og min hud er stadig helt gal. Endnu en af de mange teorier der ikke holder vand.
  • Indstillinger
    Jeg har fundet et super produkt fra danmark. en lille flaske som hedder 307. En tynd væske der skal duppes på med en vat pind. (firmaet hedder Alkymea)
    Det fjerner ikke årsagen men min hud er blevet hel igen.
    Pøj pøj.
  • Indstillinger
    Macahan1 -
    Det tager tid for kroppen at regulere sig, derfor bliver huden ikke FANTASTISK lige fra den ene dag til den anden. Prøv at give det en måneds tid. :)
    Jeg er midt i det samme eksperiment og det tog også tid før jeg kunne se forskel.
    Ellers kan jeg anbefale at bruge en vaskeklud eller lignende hver dag til at forsigtigt exfoliere området(ikke voldsomt hvis ens acne er af betændt!) når man er i bad og bagefter bruge jojoba oile mens huden stadig er fugtig.
    Jeg har rigtig gode resultater med det!
  • Indstillinger
    1pmoren -
    Fedt! Men det er bare stadig kun symptombehandling, men hvis din acne kun er mild er det sikkert ikke noget problem :)
  • Indstillinger
    Jeg startede med noget tonic og senere en masse rensemiddel - og det har gjort got. Jeg fik gode råd ved hjemmesiden www.alkymea.dk fordi jeg købte først ved en bod på gaden, men har siden fået det tilsendt.
    At undgå mælk var ikke nok for mig. Jeg vil prøve at købe jojoba olie også. Tak for tips. Det kan jo være der kommer endnu et behov. God weekend.
  • Indstillinger
    Jeg kan da lige supplere dette med at det at jeg droppede mælkeprodukter ikke havde nogen effekt. Hvad der tilgengæld hjalp var at jeg droppede sukker i kaffen. Jeg kan godt spise slik. Meget underligt.
Log in eller Registrér for at kommentere.