Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bløder på p piller

Redigeret 5 januar, 2012, 18:16 i Prævention
Jeg bløder nu på 6 dag imens jeg er på p piller.
Det kommer af at jeg forsatte på pakken på 4 måned, istedet for at stoppe. Skal huske at stoppe, da jeg ellers så bløder. Men havde glemt alt om hvor mange måneder jeg har taget, så tog bare videre. Plejer at blive advaret m. mens smerter så jeg husker at stoppe, men blev jeg ikke.
Mensen er ikke voldsom som hvis jeg holdt pause, men nok til at det er irriterende.

Derfor tænker jeg nu:
Stopper jeg med at bløde før denne pakke slutter og jeg har pause? ( nogen erfaringer ).
Kan jeg stoppe midt i pakken og holde min pause?
Kan jeg få det til at stoppe på nogen måde?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej synes lige du skal tale med din læge og få under søgt , er der ikke pakker med piller der er indelt med 3 uger af gangen så du den 4 uge bløder, ellers må du have dig en kalender du ser på, eller du tager en saks og klipper dem af til de uger du skal have og lægger dem i ´hver sin æske , så du ved at du skal have pause når de er brugt, lav det du synes er nemmest så du kan dele pillerne op. og nej du må ikke stoppe blodet hvis det er menstruation, det er vigtigt du bliver ren indeni, at alt det gamle blod kommer ud, hvis du stopper kan du blive syg, men gå til læge hvis blodet ser frisk ud, eller du bløder mange flere dage end 6 dage, og du bløder meget kraftigt end du plejer. hej
  • Indstillinger
    Der er ikke 4 måneder i en pakke, jeg er bare startet på en ny pakke efter de 3 måneder :)

    Hvor jeg skulle have været stoppet, men kunne ikke huske at jeg havde taget piller i 3 måneder.

    Vil heller ikke stoppe det, men holde pause midt på pillerne hvis muligt, så jeg kan få "fuld" mens.
  • Indstillinger
    Hej synes du skal tale med apoteket eller en sygeplejeske hos lægen de kan råde dig bedre, vi ved ikke om din krop tåler at lave expermenter, hvad står der ellers i din indlægsseddel du skal gøre , du skal følge den eller ringe til lægen hvis du vil have en anden måde at gøre det på. god bedring
Log in eller Registrér for at kommentere.