Bløder på p piller
Jeg bløder nu på 6 dag imens jeg er på p piller.
Det kommer af at jeg forsatte på pakken på 4 måned, istedet for at stoppe. Skal huske at stoppe, da jeg ellers så bløder. Men havde glemt alt om hvor mange måneder jeg har taget, så tog bare videre. Plejer at blive advaret m. mens smerter så jeg husker at stoppe, men blev jeg ikke.
Mensen er ikke voldsom som hvis jeg holdt pause, men nok til at det er irriterende.
Derfor tænker jeg nu:
Stopper jeg med at bløde før denne pakke slutter og jeg har pause? ( nogen erfaringer ).
Kan jeg stoppe midt i pakken og holde min pause?
Kan jeg få det til at stoppe på nogen måde?
Det kommer af at jeg forsatte på pakken på 4 måned, istedet for at stoppe. Skal huske at stoppe, da jeg ellers så bløder. Men havde glemt alt om hvor mange måneder jeg har taget, så tog bare videre. Plejer at blive advaret m. mens smerter så jeg husker at stoppe, men blev jeg ikke.
Mensen er ikke voldsom som hvis jeg holdt pause, men nok til at det er irriterende.
Derfor tænker jeg nu:
Stopper jeg med at bløde før denne pakke slutter og jeg har pause? ( nogen erfaringer ).
Kan jeg stoppe midt i pakken og holde min pause?
Kan jeg få det til at stoppe på nogen måde?
Kommentarer
Hvor jeg skulle have været stoppet, men kunne ikke huske at jeg havde taget piller i 3 måneder.
Vil heller ikke stoppe det, men holde pause midt på pillerne hvis muligt, så jeg kan få "fuld" mens.