Fertilitet
Hej alle I skønne kvinder herinde på ND.
Har nok et lidt underligt spørgsmål, og ved da heller ikke om det bliver stillet i den rigtige gruppe.
Jeg er kommet dertil i mit liv hvor småfolk begynder og rumsterer i hovedet ;-).
Da jeg ikke har taget p-piller i de sidste 6-7 år, uden at bæk er gravid, begynder tankerne at løbe lidt.... Skal sige jeg har været i fast forhold hvilket jeg kommet ud af for 5 mdr siden ca. Vi har ikke brugt beskyttelse men han trak sig lige inden han kom.
Endelig mit spørgsmål.
Er det muligt at få tjekket om man overhovedet er i stand til at få børn???
Altså uden man rigtig har forsøgt at få dem?
Mener at have hørt at man skal ha forsøgt i noget tid, inden man kan blive tjekket!
Har nok et lidt underligt spørgsmål, og ved da heller ikke om det bliver stillet i den rigtige gruppe.
Jeg er kommet dertil i mit liv hvor småfolk begynder og rumsterer i hovedet ;-).
Da jeg ikke har taget p-piller i de sidste 6-7 år, uden at bæk er gravid, begynder tankerne at løbe lidt.... Skal sige jeg har været i fast forhold hvilket jeg kommet ud af for 5 mdr siden ca. Vi har ikke brugt beskyttelse men han trak sig lige inden han kom.
Endelig mit spørgsmål.
Er det muligt at få tjekket om man overhovedet er i stand til at få børn???
Altså uden man rigtig har forsøgt at få dem?
Mener at have hørt at man skal ha forsøgt i noget tid, inden man kan blive tjekket!
Kommentarer
Jeg er sidst i 20'erne og min Eks var sidst i 30'erne. Han havde børn i forvejen og var ikke vild med tanken om flere.
Så ubevidst har det nok siddet i bag hovedet og har måske været fokuseret på at det nok aldrig skete alligevel...
Har kun haft kønsvorter og de blev skåret væk. Ellers har jeg ikke haft andet.