Glemt én ppille, taget fortrydelsespille, GRAVID!?!?!?!
Hej netdoktor. Jeg er en pige på 17. Jeg har taget ppiller i et halvt år nu, og her for en uge siden torsdag d. 29 december, havde jeg glemt at tage min ppille som jeg skulle have taget kl halv ni (det skal lige siges at det var den tredje sidste i min blistedrpakke"), og havde efter halv ni, ubeskyttet sex med min kæreste. Han kom to gange oppe i mig. Dagen efter købte jeg en fortrydelsespille ved cirka klokken 14. Jeg startede min ppillepause i søndags d. 2 januar, og plejer at få min menstruation to dage efter sidste ppille. Det er nu d. 5 januar, og jeg har stadig ikke fået min menstruation. Jeg har haft en lille smule menstruationssmerter, i hvertfald noget lignende, men det er overhoved ikke lige så meget som jeg plejer. Det skal lige siges at jeg har hørt at ens krop godt han få menstruationen til at udeblive, hvis man tænker meget over det, hvilket jeg har gjort. Har også hørt at ppiller godt kan få menstruationen til slet ikke at komme en gang. Hvis min menstruation ikke er kommet søndag, skal jeg så bare fortsætte med en ny pakke, eller skal jeg lade være med at tage dem?
Er meget bange og meget fortvivlet, så jeg håber i vil tage jer tid til at svare!
Hilsen mig.
Er meget bange og meget fortvivlet, så jeg håber i vil tage jer tid til at svare!
Hilsen mig.
Kommentarer
Der stod på pakken til fortrydelsespillen at jeg bare skulle tage mine ppiller normalt.
Der var kun én pille i pakken med fortrydelsespille. Mht. mine ppiller, tager jeg nogle med meget lavt hormonindhold, så det skulle ikke være noget problem normalt, det har det heller ikke været. Det er mit eget valg at tage ppiller, da jeg har/havde meget kraftige menstuationssmerter, og andre smertestillende piller ikke virkede, hvor ppiller gjorde.
Men tak for jeres hurtige svar!