Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Parforholdet?

Redigeret 31 januar, 2012, 20:46 i Åben debat om sex
Hej alle
Jeg er en dreng på 19 år og har haft en kæreste i halvandet år nu. Selve problemet er at, jeg ikke ved om jeg burde slå op med hende fordi jeg fik lyst til noget nyt ( skal lige tilføje at hun er den eneste jeg har haft sex med).
Vi prøver så at finde ud af nogle problemer så vi holder faktisk en pause lige nu. Men her til nytår kyssede jeg med en anden kvinde i meget fuld tilstand, og for talte min kæreste om det.
Når men tilbage til emnet. Hende jeg kyssede er meget sød og synes at få følser for, men har stadig følser for min kæreste, så ved ikke hvad jeg skal gøre. For kan ikke være sammen med min kæreste hvis jeg har andre tanker, det er at være meget ond mod hende, men jeg ved bare hvis jeg slår op vil jeg fortryde det helt vildt meget. Hjælp søges :S

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej hvis du føler nu at du vil fortryde hvis du slår op med hende, er det ikke det du skal, det er klar du bliver fristet af andre damer, når du og hende holder en pause, for når man har pause, er det sådan set lovlig lige at prøv om noget er bedre et andet sted, men husk på hvis og når i går tilbage til hinanden, der kan have været kommet ubeskyttet sex med i parforholdet og mulighed for kønssygdomme, det dårligste for et parforhold er at holde pauser fra hinanden, det er noget nymorderne noget der er kommet ind. som ikke får et stabil forhold, nul pauser, men sige der er nogle dage hvor man laver forskellige ting, skriver lidt sammen, bor evt hver forsig har forskellige interesser, som i så kan tale med hinanden om så det hele ikke bliver så kedeligt. bare der at være sammen med kærsten hele tiden, det er nok ikke hende du skal udskifte, men det er oplevelserne du skal forny, og fler interesser så livet bliver en udfordring, og spænende for jer begge. besøg venner, familie gå på resturant gå ud og danse sammen. ja der er mange ting , i sammen kan lave, eller hver for sig og mødes fast i weekenden, og lave andet i hverdagen. så begynd at komme sammen igen snarest , og være hinanden tro, så glemmer du også at du har lyst til mere med den anden, det er meget normal vi kan få føelser for andre, men skal bare gerne være den anden tro. vi kan tænde på noget ubevidst. ved andre. på en måde er det også rart at mærke at kroppen virker endnu. men bare , gå hjem til sin dejlige kærste, i kan sagtens have nogle pauser, dage i ikke er sammen uden at slå op med en pause, alle forhold er opture og nedture sådan kører det hele livet igennem, det er vigtigt at finde ud af om i kan løse konfligterne, nu, inden i evt vil have børn, for så hjælper det ikke hele tiden at rejse væk fra hinanden og tilbage igen, i skal lære at lytte til hinanden og tro på hinanden, og tale meget til hinanden om sorg og savn, og spørge hinanden om det i ikke forstår, så i ikke går fejl af hinanden. håber det lykkedes for dig , og husk vi skal selv gøre noget for at få det til at køre, et parforhold køre ikke sig selv. det er evigt arbejde, og omsorg for hinanden pøj pøj
  • Indstillinger
    Hvis du er i tvivl om du skal være sammen med din kæreste eller ej, og oven i købet ved at du ville fortryde det hvis du slår op med hende, er det jo naturligvis ikke det du skal gøre.
    Gå straks tilbage til din kæreste og sig at du vil være sammen med hende. Ellers kommer du da først til at fortryde det.
    Og lad for himlens skyld være med at holde pauser fra hinanden. Det er noget rigtig skidt noget. Endten er man sammen eller også er man det ikke. Der findes ikke noget midt i mellem.

    Og hvordan tog din kæreste det egentlig da du fortalte hende at du havde kysset med en anden?
Log in eller Registrér for at kommentere.