Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Please hjælp mig. Hvad sker der?

Redigeret 8 januar, 2012, 11:39 i Åben debat om sex
Hej
Jeg er en pige på 16 der havde sex første gang morgenen d. 1/1.
Han gik hårdt til den og jeg skubbede ham væk efter 2-3 minutter fordi det simpelthen gjorde så ondt. Vi brugte kondom, men jeg har siden haft ondt i underlivet og havde rødlig udflåd dagen efter. Nu har jeg lugtende udflåd. er det normalt?

Jeg ved ikke om det er vigtigt at vide, men min menstruration har altid været uregelmæssig pga. elite sport og spiseproblemer. Jeg har før haft lugtende udflåd. Også var der ikke noget sperm eller noget som helst på lagenet eller nogen steder, så kondom måtte han have brugt.

Hilsen Hennah

Kommentarer

  • Indstillinger
    Heh hvis det er første gang du har haft samleje, gør det ondt når mødommen springer, men han lyder noget voldsom den fyr du har været sammen med, var han fuld, siden i ikke helt husker det. det kunne også være han har været for hård ved dig, så synes du lige skal tale med din læge, om dine smerter i underlivet, og normalt må udflåd ikke være ildelugtene, så tal hurtigt med lægen problemer med underlivet med betændelse der ikke bliver behandlet kan give barnløshed, så det er vigtigt du tager det alvorligt. og bliver behandlet. held og lykke
  • Indstillinger
    Off topic til Spider:
    Kunne du ikke lære at dele dine lange besvarelser op i afsnit?

    Det er simpelthen ikke til at læse noget der står ud i en køre.


    Og som du ser kan det sagtens lade sig gøre at lave et par linieskift mellem hvert afsnit.
Log in eller Registrér for at kommentere.