Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerter omkring navlen, hvad kan det være?

Redigeret 10 januar, 2012, 03:22 i Åben debat om smerter
Hej, jeg er en pige på 17 år.
Igår aftes ved 22-tiden oplevede jeg en voldsom smerte i min mave som senere hen gik ned af mod min navle og fik mig til at kaste mørkt opkast op.
Jeg har været til læge idag, hvor hun mente at det bare var en mindre infektion.
Og at jeg ikke kunne få noget imod disse smerter.
De er så begyndt igen og det er slet ikke til at holde ud.. Kan nærmest ikke sætte mig op eller vende mig rundt, når jeg ligger ned uden at det kommer til at gøre ondt. Nogen der ved hvad det kunne lyde som? Og om man kunne komme af med nogle af de smerter jeg har?

Vh. Johanna

Kommentarer

  • Indstillinger
    Din læge har muligvis være lige hurtig nok.

    Du er kun 17 år, så få fat i en voksen - din mor f.eks. - og få noget hjælp. Muligvis I bør kontakte lægevagten.

    Så voldsomme smerter skal man ikke "bare lige" sidde overhørig. Du bør i hvert fald ikke tage noget smertestillende, før en voksen eller en læge har været inde over.

    God bedring. Og - vil du være sød at melde tilbage om, hvordan det går med dig?
  • Indstillinger
    Hej.
    Ligger i min egen seng efter at have været indlagt siden torsdag for sprængt bilndtarm.
    Så nu er jeg igang med at komme mig efter det :-)
    Tak for hjælpen.
  • Indstillinger
    Hej det var heldigt du kom til læge, håber snart du bliver rask igen, held og lykke,
  • Indstillinger
    Dejligt at høre fra dig. Tak skal du have. Jeg må tilstå, at som du beskrev din situation, havde jeg en fornemmelse af, at du "endte" i en hospitalsseng.

    Jeg håber, din læge har meget røde ører - en sprængt blindtarm er faktisk temmelig farlig og den blindtarmsbetændelse burde være blevet opdaget i tide, da du var ved egen læge.

    Måske du og din familie på denne baggrund bør skifte læge.

    Rigtig god bedring.
Log in eller Registrér for at kommentere.