Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp??

Redigeret 4 januar, 2012, 20:50 i Seksuel debut
For et år siden møtte jeg en fyr, vi endte op i sengen og efterfølgende blev jeg rød, hævet, fik øget udfå og begyndte at mærke kløen og svien.
Derefter smuttede jeg til lægen der gav mig noget imod svamp der hjalp men uden nogen undersøgelse om det var svamp. Han tjekkede dog for andre kønssygdomme der ikke var nogen af.
Jeg er nu sammen med fyren igen, og fik for en måned siden da jeg var i seng med ham den samme reaktion. Vi holdte lidt igen med sex og det lagde sig, men nu da vi begyndte igen var reaktionen den samme.
Har aldrig prøvet det med nogen af de andre mænd jeg har haft sex med, men 3 gange med ham her nu.
Er det muligt han kan have svamp uden at vide det, og uden at mærke ubehag over det og givet det til mig??
Eller kan det være en reaktion fra min krop på hans naturlige bakterier?
Til sidst har jeg diskuteret med ham omkring om han må vaske sin kønsdel med sæbe for det menere han at han skal, men jeg ved kvinder ikke må så bliver helt i tvivl om mænd må??
Så må mænd vaske sine kønsdele med sæbe??

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej det med svamp. hvis han ikke har fået medicin samtidig med dig , kan han stadig være bære af noget svamp, som går frem og tilbage mellem jer, men også hvis dit eller jeres underbukser ikke har været varmet op over 60 grader, lever svampen vidre i tøjet, og kan springe op igen, men tænker mere på den at han også har noget, der findes intim sæbe, til både kvinder og mænd, men mænd tåler bedre sæbe end kvinder, men det kan komme til at klø volsom ved samleje hvis manden lige har vasket sig med alm sæbe, men det er altid en god hygiejne hvis begge både mand og kvinde lige vasker sig ren inden samleje, en omsorgsfuld kærste vasker sig lige så han er ren , inden, det er det rareste. og husk at gå ud at tisse efter, så der ikke kommer bakterier i urinrøret og giver blære betændelse. så gå sammen til lægen og få en pille mod svamp. i skal spise, og håbe på i begge bliver raske. men hvis det ikke er svamp. er du overfølsom for sæben eller andet , men du har ret i hvis der er for mange bakterie, og i ikke er nyrene, kan der komme problemer efter samleje og det kan give, svamp, også gammel urin der kommer ind i skeden kan give en gang svamp. , så hvis han skal have noget må han være mere hygiegnisk. så du ikke er skidt hele tiden. han er jo også med ansvarligt for du har det godt. og omvendt held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.