Jeg har ingen bryster!
Hej alle. Jeg er fjorten år gammel og jeg har virkelig INGEN bryster! Altså jeg kan passe en A skål, men det er så også dét. Jeg er tynd, og mine bryster er ømme, men de er virkelig små! Det andet problem er at de er trekantede i det? Det er SÅ mærkeligt.. Hvornår burde min bryster få den der brystspurt, hvor man kører fra A til C?
Kommentarer
I det hele taget, hvis man er en spinkel eller meget slank pige, så hænger det jo ikke sammen med resten af kroppens harmoni at få store bryster.
Nu er du kun 14 år, så de skal som nok blive større. Nogle får store bryster, nogle får små og de fleste får midt i mellem. Nogle udvikler bryster tidligt - andre senere. Sådan er det, det kan man ikke ændre på.
Jeg ved ikke, hvor du har den fra, at de pludselig skal springe fra en a-skål til en c-skål. Det kan da godt være, det sker for nogle, men det er da ikke noget, der skal ske. Jeg vil endda påstå, at det ikke en gang er særligt almindeligt. De vokser vel stille og roligt til den størrelse, de nu ender med at få - og du har altså nogle år endnu at løbe på, og ømheden tyder netop på, at du bestemt ikke er færdig med at vokse der.
Jeg vil foreslå dig at få en snak med din mor om det med at få bryster - og i øvrigt omkring dine problemer med mad. Det er afsindigt vigtigt at få den rette mad - især når man er i din alder, hvor man udvikler sig og har brug for ordentlig kost.
Hvis du vil se hvad du muligvis har i vente, så kan du se på kvinderne i din familie - din mor, søster, bedsteforældre, og en gang imellem fætre og kusiner.
Det skal nok komme før eller siden, selvom det ikke er sikkert du går fra A-C på to måneder.
Jeg er temmelig sikker på der ikke er noget at gøre ( ud over at vente til det kommer af sig selv.