Hjem Kvinder Skønhed og velvære

Jeg har ingen bryster!

Redigeret 27 november, 2016, 23:24 i Skønhed og velvære
Hej alle. Jeg er fjorten år gammel og jeg har virkelig INGEN bryster! Altså jeg kan passe en A skål, men det er så også dét. Jeg er tynd, og mine bryster er ømme, men de er virkelig små! Det andet problem er at de er trekantede i det? Det er SÅ mærkeligt.. Hvornår burde min bryster få den der brystspurt, hvor man kører fra A til C?

Kommentarer

  • Hej amalie, når dine bryster er ømme er det tegn på at de stadig er i gang med at vokse i din alder, du må se på hvordan din mor og mormors bryster er og andre damer i din familie en mosrer eller en faster, det er meget alminde vi kommer til at ligne en af vores familie en mor feks eller til farens familie, med vores udseende, men ikke alle får store bryster, og ikke alle udvikler sig lige hurtigt, så du har også 4 år endnu inden du er 18 år og også efter du er 18 år vokser brysterne nogle gange, og når man får barn kan de også vokse til meget mere, så du må bare tage det stille og roligt, se dig i spejlet, hvordan din krop ændre sig, og væn dig til du ser sådan ud, små bryster kan også give mælk nok til en baby når den tid kommer. og med små bryster undgår man at få ondt i skulder og ryggen for at de er for tunge, jeg kan fortælle dig at de der har store bryster bliver sikaneret og drillet for at have store bryster, det er kun modeller i tv , der får ros for at have store bryster, men almindelige mennesker er ikke søde ved hinanden, når det er en F skål kvinder har. så vær du glad så længe du har dine pige bryster der strutter, og ser fine ud , så længe du er ung. du må nyde den tid som ung , det er ikke alle ting der bliver bedre med alderen. du er i hel almindelig udvikling , så tænk ikke der er noget galt med dig , jeg var også mere sent udviklet end andre i min klasse, men jeg har nået at komme efter det, det er ikke en fordel at blive udviklet for tideligt når man ikke har alderen til det. din alder er meget passende. så har du måske også lige fået menstruation nu hvor dine bryster vokser. forresten du skal ikke gå med brysteholder i de første par år nu hvor dine bryster vokser, så kan de blive slappe i bryst musklen, så bare gå med en top eller almindelig undertrøje er bedst, ha det godt, kærligst.
  • Du skriver i en anden debat, at du er tynd, at du ikke ved, om du har anoreksi. Jeg har ikke forstand på anoreksi, men jeg ved dog så meget, at når man er tynd, måske ikke en gang sørger for at få ordentligt mad, så får man altså ikke specielt store bryster.

    I det hele taget, hvis man er en spinkel eller meget slank pige, så hænger det jo ikke sammen med resten af kroppens harmoni at få store bryster.

    Nu er du kun 14 år, så de skal som nok blive større. Nogle får store bryster, nogle får små og de fleste får midt i mellem. Nogle udvikler bryster tidligt - andre senere. Sådan er det, det kan man ikke ændre på.

    Jeg ved ikke, hvor du har den fra, at de pludselig skal springe fra en a-skål til en c-skål. Det kan da godt være, det sker for nogle, men det er da ikke noget, der skal ske. Jeg vil endda påstå, at det ikke en gang er særligt almindeligt. De vokser vel stille og roligt til den størrelse, de nu ender med at få - og du har altså nogle år endnu at løbe på, og ømheden tyder netop på, at du bestemt ikke er færdig med at vokse der.

    Jeg vil foreslå dig at få en snak med din mor om det med at få bryster - og i øvrigt omkring dine problemer med mad. Det er afsindigt vigtigt at få den rette mad - især når man er i din alder, hvor man udvikler sig og har brug for ordentlig kost.
  • Jeg begyndte slet ikke at få bryster før jeg var fjorten, og gik ikke med 'rigtig' bøjle-BH før efter et års tid, tror jeg. Jeg har også altid været tynd, da jeg har en høj forbrænding, og du lyder til at have lidt samme problem. Det er vigtigt at du spiser rigtigt for at du udvikler dig rigtigt.

    Hvis du vil se hvad du muligvis har i vente, så kan du se på kvinderne i din familie - din mor, søster, bedsteforældre, og en gang imellem fætre og kusiner.

    Det skal nok komme før eller siden, selvom det ikke er sikkert du går fra A-C på to måneder. :)
  • Hej, du skal ikke være urolig, det er jeg for den sags skyld. Jeg er en 16 årig pige, næsten 17, som ikke har fået sin menstruation. Mine bryster irritere mig, hvis man overhovedet kan kalde det det. Det er lige før at jeg ikke engang kan passe en 70A. Ved i hvordan man kan sætte gang i vokseriet?
  • Det hedder sen pubertet. Søg på Google. Eller tal med din læge om det.
    Jeg er temmelig sikker på der ikke er noget at gøre :o( ud over at vente til det kommer af sig selv.
  • doker25doker25
    Redigeret 15 maj, 2019, 08:32
    Brystforstørrende piller - http://dk.procplus.net Jeg har brugt Procurves i de sidste 3 måneder og jeg har oplevet nogle resultater som er virkelig fantastiske. I starten tog det lidt tid før jeg så de første fremskridt, men efter de første 3 uger begyndte mine bryster at ændre sig påfaldende.
Log in eller Registrér for at kommentere.