Smerter i stort set hele kroppen
Jeg har i de sidste par dage haft smerter i store dele af kroppen. Det startede med nakken, så kom det ellers i mavemusklerne, lårmusklerne og nu også i albue- og knæled. Det gør ikke ondt når jeg sidder stille - men ved den mindste bevægelse gør det ond. Føler jeg vejer 200 kg når jeg går....
Der er også et bestemt sted nede under højre fod som gør ondt næsten hele tiden (mellem hælen og svangen, ind mod midten)
Jeg har ikke dyrket nogen former for motion - og ellers har jeg det godt ingen feber eller noget.
Der er også et bestemt sted nede under højre fod som gør ondt næsten hele tiden (mellem hælen og svangen, ind mod midten)
Jeg har ikke dyrket nogen former for motion - og ellers har jeg det godt ingen feber eller noget.
Kommentarer
Ondt i hele kroppen, kan f. eks. være influenza, så det er en god idé at tale med en læge om det.
Når du fortæller at du er øm under foden, kan du give dig selv lidt zoneterapi, hvis det er svært at nå, kan du prøve at trykke eller massere punkterne i hånden.
God bedring Helle8
Hvor gammel er du?
Er der risiko for at du har stress? Fra dit arbejde... Fra dit eventuelle parforhold? Fra andre ting?
Det kan være noget sådan, der slår igennem......
Er ret sikker på, at det ikke har været influenza da jeg jo ellers har haft det rigtig godt.
Jeg var ved kiropraktor idag, han synes, at jeg skal undersøges for gigt.....