Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerter i stort set hele kroppen

Redigeret 20 maj, 2012, 02:11 i Åben debat om smerter
Jeg har i de sidste par dage haft smerter i store dele af kroppen. Det startede med nakken, så kom det ellers i mavemusklerne, lårmusklerne og nu også i albue- og knæled. Det gør ikke ondt når jeg sidder stille - men ved den mindste bevægelse gør det ond. Føler jeg vejer 200 kg når jeg går....
Der er også et bestemt sted nede under højre fod som gør ondt næsten hele tiden (mellem hælen og svangen, ind mod midten)
Jeg har ikke dyrket nogen former for motion - og ellers har jeg det godt ingen feber eller noget.

Kommentarer

  • Indstillinger
    det kan jo være du mangler nogle vitaminer ---gå til lægen og få det målt igennem en blod prøve
  • Indstillinger
    Hej

    Ondt i hele kroppen, kan f. eks. være influenza, så det er en god idé at tale med en læge om det.
    Når du fortæller at du er øm under foden, kan du give dig selv lidt zoneterapi, hvis det er svært at nå, kan du prøve at trykke eller massere punkterne i hånden.
    God bedring Helle8
  • Indstillinger
    Fik faktisk taget blodprøver samme dag smerterne startede - alt var normalt. Jeg tror jeg ser tiden an et par dage, ellers må jeg tage til lægen igen....
  • Indstillinger
    Hej
    Hvor gammel er du?
    Er der risiko for at du har stress? Fra dit arbejde... Fra dit eventuelle parforhold? Fra andre ting?
    Det kan være noget sådan, der slår igennem......
  • Indstillinger
    Hej det lyder som influenza du har fået det kommer pludselig, jeg har lige haft det også, men jeg spiste dagligt syltede hvidløg og spiste persille, det hjalp mig hurtigt at komme igennem sygdommen. du skal have meget hvile med influenza, også kamile the, med honning er godt, så hjælper det hurtigere, der er rigtig mange der lige nu har influenza her i julen. tag din feber og se om der er noget, hop i seng. en uge, og få hvile, og tag noget smerte stillende hvis smerterne er meget slemme, men husk kun hver 8 time nye smertestillende piller. ellers er det lægen, god bedring
  • Indstillinger
    Nu er jeg så heldig at smerterne næsten er væk i dag. Fra næsten ikke at kunne gå i går er der stort set ingenting i dag - meget mystisk.
    Er ret sikker på, at det ikke har været influenza da jeg jo ellers har haft det rigtig godt.
    Jeg var ved kiropraktor idag, han synes, at jeg skal undersøges for gigt.....
  • Indstillinger
    Tak for din tilbagemelding. Måske var smertene udløst af spænding? - Godt at blive checket for mistanker om andre sygdomme. Helle8
  • Indstillinger
    Redigeret 20 maj, 2012, 07:51
    Det kan muligvis være en blanding af forskellige ting.
  • Indstillinger
    Liggesår, jeg tror ikke du ved hvad et liggesår er. Det lyder ikke sådan.
Log in eller Registrér for at kommentere.