kan hun mærke mig.
hej.
jeg er en dreng på 18 år og har aldrig haft sex før. jeg syns selv jeg er ret lille, jeg er 15 cm lang og 12 i omkreds.
jeg er så småt begyndt at have lidt med en pige, men jeg er bange for at hun ikke kan føle mig når jeg engang skal stikke den op i hende, fordi hun har haft en kæreste som har en enorm penis.
hun har godt nok ikke haft sex i over 5 måneder - men da de var kærester havde de sex rimlig tit.
håber i kan hjælpe mig og give mig et svar.
på forhånd tak.
jeg er en dreng på 18 år og har aldrig haft sex før. jeg syns selv jeg er ret lille, jeg er 15 cm lang og 12 i omkreds.
jeg er så småt begyndt at have lidt med en pige, men jeg er bange for at hun ikke kan føle mig når jeg engang skal stikke den op i hende, fordi hun har haft en kæreste som har en enorm penis.
hun har godt nok ikke haft sex i over 5 måneder - men da de var kærester havde de sex rimlig tit.
håber i kan hjælpe mig og give mig et svar.
på forhånd tak.
Kommentarer
Jeg skal være meget meget MEGET!! våd før jeg kan have god sex i andre stillinger end missionæren, for ellers gør det simpelthen for ondt.
Bare vær glad for din pik som den er. Den har en helt fin størrelse Og husk på at ikke én pik er ens! Det handler mest om at man kan finde ud af at bruge den.
Held og lykke