Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kan hun mærke mig.

Redigeret 31 januar, 2012, 19:27 i Mandlige sexproblemer
hej.
jeg er en dreng på 18 år og har aldrig haft sex før. jeg syns selv jeg er ret lille, jeg er 15 cm lang og 12 i omkreds.
jeg er så småt begyndt at have lidt med en pige, men jeg er bange for at hun ikke kan føle mig når jeg engang skal stikke den op i hende, fordi hun har haft en kæreste som har en enorm penis.
hun har godt nok ikke haft sex i over 5 måneder - men da de var kærester havde de sex rimlig tit.

håber i kan hjælpe mig og give mig et svar.

på forhånd tak.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Annonym, du lyder til at være helt normal. størrelse. det er ikke altid en fordel at have en kæmpe stor penis, det kan gøre ondt på kvinden, når den støder op i livmoderen, ved kraftig samleje, men det er ikke størrelsen du skal tænke på . det der kommer an på er om i er forelskede. elsker hinanden tager hensyn til hinanden, og nyder jeres sex og og hinandens kroppe, og med ømhed har samleje og kærlighed, det er ikke bare noget man skal gøre for sjov. så bliver det ikke en dejlig oplevelse, vent til de rette signaler kommer. så bare lad jer forføre af hinanden, så i stedet for at ligge og tænke på hvordan det var, så se og hør hende undervejs. og spørg hende hvad hun synes om det var godt for hende. det er altid godt at spørge sin kærste om det er godt om noget gør ondt. så man undervejs ved det. hvis man ikke kan føle det. nogle kvinder er mere løse i skeden, men mange har også født hvis de er lidt løsere. eller mere slap. unge kvinder er tit mere stramme. og du er vel ikke mere en dreng men kan godt tillade at kalde dig en ung mand nu. held og lykke med kærligheden
  • Indstillinger
    Min kærestes pik er 22 cm. og vil faktisk sige at nogle gange er den en anelse for stor. Ofte når vi har sex kan han ikke bare pumpe løs, fordi jeg kan mærke hans pik helt oppe ved livmoderen, hvilket kan gøre afsindigt ondt. Den eneste stilling som virker for mig hvis vi virkelig skal "kneppe som kaniner" (for at sige det lige ud:p ) er missionær stillingen. Jeg har også læst at det er den stilling som virker bedst for de fleste kvinder, og den er jeg helt med på.

    Jeg skal være meget meget MEGET!! våd før jeg kan have god sex i andre stillinger end missionæren, for ellers gør det simpelthen for ondt.

    Bare vær glad for din pik som den er. Den har en helt fin størrelse :) Og husk på at ikke én pik er ens! Det handler mest om at man kan finde ud af at bruge den.

    Held og lykke :)
Log in eller Registrér for at kommentere.