Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Tog en Ppille for meget! behov for vished hurtigst muligt ;)

Redigeret 27 december, 2011, 16:51 i Prævention
Hvad sker der hvis man er kommet til at tage en p-pille for meget??? Tog en p-pille for meget i torsdags d.22 da jeg troede jeg havde glemt en om onsdagen, det viser sig nu at den ekstra pille jeg tog (i torsdag) er p-pillen jeg burde tage på onsdag d.28, altså min sidste pille inden p-pille pausen.

Nogen gode råd? har det nogen betydning eller kan jeg lade som ingenting? :) og så bare fortsætte normalt med min næste p-pille pakke? eller har det nogen betydning for min p-pille pause (Altså om jeg nu kan blive gravid i pausen)

- det skal lige siges at jeg tager Gestonette og har brugt p-piller i 3. måneder ;)

TAK PÅ FORHÅND og undskyld min uvished :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Altså har du ikke læst indlægsedlen hvor der står at man ikke må tage den glemte pille hvis man først kommer i tanke om det når man skal tage den næste pille. selv om du har glemt pillen så vil det ikke hjælpe at tage 2 piller samme dag for den virker kun på den dag og ikke dagen før. det sku ikke give problemer for du har taget dem som du skal, du får måske din mens en dag før så fortsætter du som du plejer.
Log in eller Registrér for at kommentere.