Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hudlapper på penis

Redigeret 27 december, 2011, 18:15 i Åben debat om kønssygdomme
Hej.

Jeg er en pige på 19 år der for nylig har fået ny kæreste.
Forleden dag opdagede jeg nogle hudlapper ved roden af hans penis, omkring hans behåring, og en enkelt lidt op ad skaftet. Jeg blev lidt nervøs og googlede det da han var taget hjem. Jeg synes ikke det ligner kønsvorter, men mere sådan nogle hudlapper man også kan have ved halsen eller armhulen. De føltes lidt hårde men de sad ikke ved siden af hinanden, der var en god afstand imellem. Flere gange stødte jeg også på ordet "talgknopper", men synes det er svært at vurdere om det "bare" er det, eller om jeg har noget at være nervøs over. Jeg synes det er lidt svært at konfrontere ham med det, da vores forhold stadig er meget nyt, men har bestemt heller ikke lyst til at blive smittet, hvis det viser sig at være kønsvorter. Er der nogle af jer der har erfaringer med sådan nogle hudlapper?

Mvh. CE9999

Kommentarer

  • Indstillinger
    man kan sagtens have hudlapper på penis det behøver ikke at være kønsvorter. men du skal beskytte dig alligevel da du ikke kender ham så godt for der er nogle kønssygdomme som er usynlig.
  • Indstillinger
    Hej

    Var det mens den var stiv? eller mens den var slap?
    Hvis det var mens den var slap, så var der bare huden der folder sig sammen...
    Husk,, den skal passe til en lille slap fyr.... men også udvides til en noget større og stiv... Derfor er det lettest, at den er rigelig stor ved slap tilstand..
  • Indstillinger
    Nej det var ikke mens den var slap, men er rigtig
    Meget i tvivl om hvad jeg skal gøre. Har lyst til at konfrontere
    ham med det, så han kan blive undersøgt, både for min skyld, men også hans egen. Er bare lidt i tvivl om hvordan han vil reagere, vil jo ikke beskylde ham for at fejle noget, hvis han ikke gør. Han siger han er blevet undersøgt for kønssygdomme, men det er et lille stykke tid siden. Efter de billeder jeg har klikket lidt rundt på, på nettet, synes jeg overhovedet ikke det ligner kønsvorter, men som sagt mere hudlapper. Men alle mennesker er jo ikke ens, så man kan aldrig vide..
  • Indstillinger
    Når det er ved roden, så kan det jo også være pungen..... Det er forskelligt hvor meget skind der er der.. Men det skind kan godt trække nogle "flapper" op til oversiden af penis... De går nok sjældent hen over oversiden... Men sådan nogle striber nedad...
    Skindet der er anerledes end på penis...
    Hvis du klemmer blidt, så kan de virke hårde... Men prøv om du kan glatte dem ud... Evt ved at trække ud i forhuden...
    Du virker som en pige der ikke er bange for at gå tæt på.... så du får nok chancen...
  • Indstillinger
    Men der sidder også et par foran ved hans behåring op mod maven.. Men ja, jeg prøver dit råd næste gang jeg er sammen med ham. Tak for hjælpen :)
Log in eller Registrér for at kommentere.