Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad skal vi gøre !?

Redigeret 7 juli, 2013, 03:03 i Vulvodyni
Hej Alle.

Jeg vil lige hurtigt fortælle om min historie.
Jeg er en ung kvinde på 20 år. For halvandet år siden sluttede jeg gymnasiet og fik arbejde på en restaurant på fuldtid. Efter at have arbejde en måneds tid på restauranten begyndte jeg at have utroligt ondt i mit underliv (mere præcist rundt omring skedeåbningen) efter at have gået og stået en hel dag. Det blev ulideligt at skulle cykle det lille stykke hjem jeg havde og jeg måtte flere gange gå på toilettet i arbejdstiden, bare for at sidde lidt uden trusser og "nyde" at det ikke gjorde ondt.

Jeg gik derfor til lægen, og blev 4 GANGE behandlet for svamp, men dette hjalp slet ikke og det blev KUN værre.
D. 9 Marts skulle jeg ud og rejse, men kunne ikke se, hvordan jeg skulle kunne tage på denne rejse, når jeg altid havde smerter i underlivet.

Heldigvis har jeg den mest Fantastiske mor, og da jeg fortalte hende om, hvordan jeg havde det skred hun til handling. Vi fandt ud af at jeg lider af Vulvodyni, eller det der hedder Lichen Sclerosus.
Min mor og jeg har før brugt Gunnar Hvass, som er en helt fantastisk person og læge indenfor den homøopatiske verden (er der nogle af jer der kender til ham?)
Vi tog op til Gunnar og jeg blev bekræftet i, at det var vulvodyni jeg lider af. Jeg fik nogle dråber som skal tages 3 gange om dagen. 10 dage efter var ALLE symptomer væk og jeg kunne INTET mærke til sygdommen. Jeg var indstillet på at skulle tage den medicin resten af mit liv, da det var en utrolig lille pris, for ingen smerter at have.
Desværre gik Gunnar Hvass hen og døde i sommeren, og hans klinik blev lukket ned.
Lige nu står alt pakket i kasser og venter på at nogle vil overtage hans praksis ELLER måske til nogen smider dem ud.
"Opskriften" til disse dråber mod vulvodyni ligger også der, men det er ikke noget man bare sådan kan få fat i.
Jeg har dråber til 3 måneder endnu, men derefter ANER jeg ikke hvad jeg skal gøre. Leve med smerten??

Det kan godt være i synes det lyder for godt til at være sandt. MEN der er en kur! Det er de dråber!!! Det fjerner ALLE symptomer, ALLE smerter, ALT!
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre nu. Jeg vil prøve at få fat i nogle af Gunnars slægtninge, som måske kan skaffe mig den viden jeg skal bruge, og så må jeg finde nogen der kan hjælpe mig derefter. Der er desværre meget få i verden der har den viden Gunnar havde.

Det kan godt være det lyder, som noget der ikke kan lade sig gøre, Men jeg vil ikke give op. Jeg er kun 20 år og har et langt liv foran mig. Jeg VIL ikke leve med vulvodynien! Den må leve med mig, på mine betingelser.

Så skriv til mig, hvis i ved noget eller vil hjælpe mig, eller bare har nogle gode tanker og råd i vil dele ud af :)

Camilla

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej prøv at se om der er nogle heilpraktikere her i danmark der også har denne medicin, eller henven dig til tyske læger at få recept pligtig medicin som det kan være . måske har gunder fået det fra hannover eller der omkring det er ret normal de får deres medicin fra tysk land. held og lykke
  • Indstillinger
    Gunnar fremstillede selv medicin. Han var også medejer af et større firma, så prøv at se hvad der står på flaskerne.
  • Indstillinger
    Der står desværre intet på flaskerne :(
  • Indstillinger
    Hej
    Måske kunne du finde Gunnar Hvass' kone (hun har en fodklinik omkring Vig) men kan ikke huske hvad hun hedder. Såfremt du kan få fat på hende, kan det være hun kan henvise dig til Gunnars medarbejder Anne, som arbejdede for Gunnar i mere end 20 år, og derfor ved rigtigt meget om hans medicin som han selv fremstillede.

    Håber dette kan hjølpe dig :)
  • Indstillinger
    Skriv endeligt hvis du finder ud af hvad og hvor disse mirakeldråber er, har haft vulvodyni i snart 11 år og er villig til at prøve alt.

    Mvh. Simone
  • Indstillinger
    Hej, jeg lider også af vulvodyni og har aldrig hørt om de dråber, men vil gøre alt for at få dem, hvis de oprigtigt hjælper. kan jeg få din mail camilla?
  • Indstillinger
    Kære Camilla,

    Hvor blev jeg dog lettet, da jeg læste dette opslag, samtidig med, at jeg også blev ked af det.

    Jeg lider også vulvodyni og det har jeg desværre gjort i ca. 3 år og jeg er også ”kun” 20 år som du. Jeg har været igennem en længere proces fra afdeling til afdeling, hvor jeg både er blevet grint af og fortalt at smerten er noget jeg bilder mig ind, da der intet er af se. Dog kom jeg til en meget dygtig kvinde, som kunne hjælpe og det forsvandt næsten..... Et halvt år senere, kom alt tilbage bare mere smertefuldt. Jeg er enormt ulykkelig og det slider på min kærestes og mit forhold. Jeg må have de dråber!!!!!! Har du fundet ud af noget nyt omkring det?

    - Marlene
  • Indstillinger
    Noget nyt i sagen? Det drejer sig ikke om Vulvodyni, men ang. om der er nogen der har fundet en "erstatning" for Gunnar?
    Tusind tak!
  • Indstillinger
    Hej folk!

    Det er længe siden jeg har været herinde, men heldigvis kan jeg komme med fantastiske nyheder!
    Jeg lever et liv uden smerter!! :)
    Det endte med, at jeg tog op til Anne Straarup, (hvis i googler hende kan i læse meget mere om hende)
    Hun fortalte mig en masse spændende ting og kunne godt se at den var helt gal med mine slimhinder og mine binyre.

    Jeg blev derefter sat på en livsstilsændring, og jeg har ikke haft smerter i over et år!

    Min "kur" (eller hvad man skal kalde det) lyder følgende.

    MINUS: kød, fisk, mejeriprodukter, sukker (intet!), kaffe, Sort the, kakao, kulsyre, sodavand, tobak, P-piller, hele korn/nødder/frø

    PLUS: Citron, ahornsirup, vand, guldnescafé (koffeinfri!), urte-teer, gulerødder, vitaminer+mineraler, gedemælksprodukter, korn/nødder/frø som har stået i blød i 3-8 timer.

    Friske grøntsager, solmoden frugt, smuttede mandler

    Dette kan kaldes MÅLTID I BALANCE (som er følgende):

    80% Basedannende Føde

    20% Syredannende Føde

    BASEDANNENDE:

    Frisk solmoden frugt (giftfri)

    Friske grøntsager (giftfri)

    Smuttede mandler

    Korn og frø - sat i blød ca. 6 timer

    SYREDANNENDE:

    ALT andet!!!

    (Så balancen skal være 80-20)

    Hver morgen og aften tager jeg 15 min. FØR mad:
    6 tabletter celle-salt og 10 dråber cuprum



    Hver morgen og aften tager jeg EFTER mad:
    10 dråber Boldocynare


    Til morgenmad tager jeg 1 hvidløgspille, af mærket Kyolic.


    Derudover blander jeg bukkehornsfrø op i vand, som jeg skyller med efter HVERT besøg på toilettet (det er slet ikke så besværligt som det lyder. Man kan hælde blandingen op i en lille flaske, som man tager med hver gang man går på toilettet) Dette lindrer!!


    Alt kan købes i en helsekost forretning og det koster INGENTING!


    Hvis i har nogle spørgsmål til, hvad man f.eks. kan spise til morgenmad, eller retter, eller noget helt andet, så skriv endelig til mig.!


    Men det er vigtigt man gør det helhjertet. Især sukker er vigtigt ikke at spise. Og det er super vigtigt at få grøntsager og vand nok!

    - Det her er MIN kur! Jeg kan altså ikke garantere, at det vil hjælpe andre med vulvodyni, da der kan være forskellige årsager til sygdommen. Derfor kan jeg kun anbefale at i ringer til Anne Straarup og får en tid!
    Jeg håber på det bedste for jer alle sammen!!
Log in eller Registrér for at kommentere.