Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Øget tryk ved vandladning og hvidt snask

Redigeret 26 december, 2011, 21:07 i Mænds sygdomme
Jeg har fået problemer med vandladning, det fæles som om der sidder en prop i som først forsvinder når trykket er stort nok., der er desuden kommet en misfarvet plet eller hudsamling ved urinrøret.

jeg er indenfor denne måned blevet omskåret og har forsøg at vaske godt hver dag og gerne mindst to gange om dagen med sæbe, kan det være udtørring?

Der er også kommet noget hvidt på den tilbageværende forhud, bag ved glansen. Kan det være fordi jeg ikke kan trække huden så syningerne er synlige?

Det er nu snart 4 uger siden jeg blev omskåret.

Håber meget i kan hjælpe.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej du skal lige ringe til det sygehus hvor du er blevet opereret og høre hvad du skal gøre helst hurtigt. du kan sikkert også ringe selv om det er nat. der må være nogen at tale med. om din blære kan stoppe pga, du er blevet opereret ved jeg ikke men har du fået sat noget plastik rør op eller haft kateter sat op da du var henne og blive opereret kan det skyldes det at det giver problemer. så skal du have hjælp til at høre hvordan det igen kan fungere. du skal kan tisse. ellers får du kraftige smerte, og det kan blive farlig for din blære. så søg hjælp nu. god bedring
  • Indstillinger
    Jeg fik måske det til at lyde mere alvorligt end det var tanken.

    Jeg kan godt tisse, men tak for svaret.
  • Indstillinger
    Hej det er fint, det hvide du taler om, kan være fordi du bruger mere sæbe og din krop kommer i ubalance og sæben kan have givet dig noget svamp. det giver hvid sekret. under forhuden. du kan få noget svampecrem hos lægen , på recept . eller en pille mod svamp. du kan købe intim sæbe der ikke er så hård ved kroppen, eller noget sæbe der bruges efter operation, alm sæbe er for hårdt for de intime krops dele. og giver også tør hud og kløe, tale lige med lægen om din røde plet ved urinrøret, hvad der kan stamme fra. god bedring
Log in eller Registrér for at kommentere.