Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan man få sygdomme af oral sex?

Redigeret 23 december, 2011, 12:29 i Prævention
Kan det være farligt at give oralsex til en kvinde, hvis hun er smittet med noget?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej du kan se på hjemmesiden sexogsamfund.dk der står alt det der kan smitte ved oral sex uden brug af kondom. som herpes. mm og andre grimme ting. der smitter. husk at være nyvaskede , også endetarmen har bakterier og colibakterie mm. husk herpes kan være skjult og pludselig bryde ud hvis man er smittet med virusen. den kan være indeni munden på læberne og en anden i skridet. leverbetændelse kan også smitte. så der er mange ting at forholde sig til. du kan få kondom med smag der er mere lækker. og ikke giver nogen af jer smitte risiko. held og lykke
  • Indstillinger
    Tak for svaret. Haha, det er ikke noget, jeg har tænkt mig at gøre igen. Det er noget jeg HAR gjort, og fortryder!!!
  • Indstillinger
    Hvad med sådan noget som HIV? Kan det også smitte på den måde?
  • Indstillinger
    Hej det er kun en lille risiko for hiv . kun hvis det bløder fra munden og der kommer smitte væske den vej. så hvis du er urolig kan du få taget en blodprøve ved lægen. vi skal alle prøve for at vide hvad vi kan sige nej til og ikke går glip af. så håber du har fået svar på dit spørgsmål. hej
Log in eller Registrér for at kommentere.