Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Endt accutin behandling -> Hårtab, et lille tip

Redigeret 19 november, 2012, 07:01 i Hårtab
Hej venner!
Jeg har været igennem en accutin-kur i 5 måneder ca. Jeg fik laveste dosis (20 mg) og var utrolig glad for behandlingen. Efter jeg stoppede fortog bivirkningerne sig, men en ny opstod.
Jeg har siden da fældet som en sindssyg. Folk går hele tiden og piller hår af min trøje, og jeg kan mærke ved at holde om mit hår, at mængden bliver mindre uge for uge.. Jeg har faktisk nået til det punkt, hvor jeg frygtede at blive skaldet, hvis der ikke blev gjort noget ved det..
Efter et mislykket forsøg med en specialshampoo, har jeg fået nogle vitaminer og andre kosttilskud som jeg tager dagligt.
Jeg har nu taget det i 2 uger, og kan allerede se at mængden jeg fælder bliver mindre. Ekspedienten i helsekosbutikken garanterede at det ville virke indenfor 2 måneder.

Mit råd er derfor, at besøge en helsekost efter i har endt jeres behandling, derved kan i nok undgå at få de store eftervirkninger. Generelt vil det kunne få jeres krop i "balance" efter den har været påvirket så meget af medicinen.

Håber det kan hjælpe nogen af jer! Hvis i har spørgsmål vil jeg med glæde hjælpe så godt jeg kan!

Mvh Rebecca.

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.