Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

slår og skræ i mig

Redigeret 22 december, 2011, 20:30 i Selvskade
slår mig selv og skær i mig selv når jeg ha det maget skidt hved ikke hvor for jeg gør det det er kun når jeg er maget ned jeg gør det

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Tal med Landsforeningen for spiseforstyrrelse og selvskade og eller din læge. Du skal have hjælp snarest! God bedring Helle8
  • Indstillinger
    Hej jeg kender godt at slå sig selv. når jeg bliver så ked af det at jeg ikke kan rumme situationen lige i samme øjeblik. og får også lyst til at lave skade på min arm, men det bliver kun ved tanken, du er slet ikke alene om at have det sådan, det er en naturlig reaktion når alting er total håbløs for dig. hvis ikke du har fået fat i lægen kan du ringe til vagtlægen og spørg om at komme på psykiatrisk hospital så de kan hjælpe dig hurtigt. eller ringe til psykriatrisk skadestue. du kan finde det på nettet. fortæl det til en ven eller en familie medlem så de kan hjælpe dig. det er ikke flov. vi kan alle få det sådan. de kan være hos dig. har du noget musik du holder meget af , som der får dig til at føle. find dit musik og tag det med hvis du skal afsted og håbe du kan græde det kan hjælper også indianer musik på nettet løsner op for det indesluttede føelser der er hobet op inde i kroppen, lyt til meget musik det hjælper dig at komme igennem. Har du været ude for skæld ud inden for det sidste stykke tid. kærste problemer eller forældre problemer. der gør du reagere på at slå dig selv nu. du er vred på dig selv.over noget . som høre andre til der har generet dig. eller hvad. håber snart du får det bedre . held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.