HJÆLP HJÆLP HJÆLP
Hejsa
Jeg har en ven på 46 år
Han er rigtig glad for biler, han køre amerikaner bil om sommeren, køre lastbil på job og han har ikk nogen lugtesans. Det fandt han ud af som 7 åriget.
Det irritere ham, at han ikk kan lugte, om der er noget galt med bilen, tænk hvis der går ild i bilen eller sådan noget
Jeg vil jo rigtig gerne hjælp ham
Ve´ du om man kan få en maskine, der kan lyse på forskellige lugte i bilen, amerikaner bilen eller lastbilen?
Eller om jeg kan hjælpe ham på en eller anden måde?
Hilsen Mille
Jeg har en ven på 46 år
Han er rigtig glad for biler, han køre amerikaner bil om sommeren, køre lastbil på job og han har ikk nogen lugtesans. Det fandt han ud af som 7 åriget.
Det irritere ham, at han ikk kan lugte, om der er noget galt med bilen, tænk hvis der går ild i bilen eller sådan noget
Jeg vil jo rigtig gerne hjælp ham
Ve´ du om man kan få en maskine, der kan lyse på forskellige lugte i bilen, amerikaner bilen eller lastbilen?
Eller om jeg kan hjælpe ham på en eller anden måde?
Hilsen Mille
Kommentarer
rigtig dejligt svar. Det havde jeg slet ikk tænkt på, men det er jo rigtig :0)
tænke på om du også har andre ideer, det behøver ikk at være i bilen, det kan feks. også været hjemmet og jeg snakker ikk om brand
rigtig glædelig jul og et knald godt nytår :0)
Er super glad for de svar jeg har fået
Har ellers tænkt og tænkt som en gal, men de svar jeg har fået, har jeg ikk tænkt på selv, så jeg er rigtig glad for dit svar