Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sikkerhedsbriller til Børn

Redigeret 21 december, 2011, 04:33 i Åben debat om øjne
Da mit barn på 5 år har mistet synet på det ene øje i en ulykke i børnehaven, skal han have nogle sikkerhedsbriller som han kan bære f.eks. ved udeleg, sport m.m. Er der nogen der har erfaring med gode sikkerhedsbriller og hvor man kan få dem.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej frederik vi må ikke skrive hvilket sted her det er reklame. og vil blive sletet. men jeg har lige prøvet at skrive sikkerhedsbriller til børn på gogle og der kommer mange steder hvor du kan få børne beskyttelses briller så prøv det, ellers under sikkerhedsudstyr måske de har noget, eller landbrugs butiker, held og lykke.
  • Indstillinger
    Ellers må speciallægerne dit barn har været hos da kunne hjælpe dig med fif om de mest hensigtsmæssige.
  • Indstillinger
    Ja, jeg vil da også mene, at du skal have rådgivning hos øjenlægen/optikeren om det, der er det bedst mulige for lige præcis dit barn. Hvad andre har haft glæde af er måske ikke det rette for dit barn.

    Og Spider. Selvfølgelig må vi da henvise til firmaer og produkter man SELV har erfaring med, så der er du lidt forkert på den.

    Men - firmaerne selv må ikke reklamere med deres produkter her på siden, for de har jo kun et formål, nemlig at sælge deres ting, og det er det, man ikke må her.
Log in eller Registrér for at kommentere.