Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Fejloperation af krummerik?

Redigeret 20 december, 2011, 19:45 i Åben debat for mænd
Hej. Jeg er blevet den ulykkelige ejer af en 99% følelsesløs penis efter to operationer af min krummerik. Først ved anden operation blev den lige. Jeg er så ulykkelig over det, at jeg ikke kan se andet end et ensomt livsforløb fra nu af. Det er jeg ikke sikker på, at jeg kan håndtere. Jeg fik af vide at den kvindelige læge på hospitalet som jeg skulle snakke med om det og hvor jeg blev opereret, at der ikke var noget at gøre. Den kan ikke repareres. Hvad gør jeg nu? Skal jeg arbejde for at skal betale skat fra nu af? For jeg har ikke lyst til at holde mig i live længere...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære du

    Sikke noget.
    Jeg tænker, at du bliver nødt til at tale med en professionel for at bearbejde følelserne omkring tabet af følelsen i din penis, idet det kommer til at have betydning for din videre livsførelse.

    Derudover må du prøve at minde dig selv om, at livet rummer så mange andre vidunderlige ting end orgasmen. Du kan stadig le og føle, nyde musikken, en god bog, vejret, et selskab, en partner - du har stadig livet, kun dette ene, som skal leves så godt som muligt.

    Held og lykke
  • Indstillinger
    Hej, og mange tak for et sødt svar. Ja, du har ret. Der er mange gode ting i livet. :)

    Jeg glemte at skrive, at jeg i forvejen har meget svært ved at finde en partner i livet. Hvorfor ved jeg ikke. Jeg tager ellers alt der har en puls. Men det gengældes bare ikke. Men at jeg så får denne her ulidelig last oveni, er for mig helt ude i hampen... for noget jeg ikke selv er forskyldt i.

    Jeg visner hvis jeg skal side og se tv efter arbejde hver dag, i stedet for at dele livet med en partner. Jeg håber du forstår?
  • Indstillinger
    Hej igen

    Nu ved jeg ikke hvor langt henne i livet du er, og hvor kritisk du føler det er, at du ikke har fundet din partner endnu - men man kan stadig godt være en god elsker uden potens: det bliver blot noget andet - og den du skal finde må uanset hvad elske din person og ikke alene din krop. Det her bliver noget, som bare følger med dig; dit vilkår.

    Jeg forstår sagtens, at du ikke vil leve livet alene, men dette er ikke ensbetydende med at du skal det. Jeg tror, at der findes nogen derude til alle.

    Men at du generelt har svært ved at finde en partner, er måske noget, du skal dykke ned i. Bliver du for ivrig, for desperat? Kig indad, og prøv at se nøgternt på hvad det er, du eventuelt gør forkert. Få dine venner/familie til at komme med specifikke råd til dig?

    Og i mellemtiden, så nyd din omgangskreds! Køb en hund? Sørg for at more dig så godt som du kan, for du må for alt i verden ikke miste livsgejsten!
  • Indstillinger
    Hej fusser der findes også en partner for dig et sted, har lægerne ikke sagt der kan være lidt håb om at der kan komme lidt føelse tilbage, med tiden eller årene. det er da at håbe, ellers kan du stadigt have andre former for kærlighed og sexuelle samvær, hvor dine føelser sidder forskellige steder på kroppen som kan stimulere din krop og hjerne, så opgiv ikke helt der er stadig noget til bage af dig der fungere, og du skal finde en kærste der ikke hele tiden tænker på samlege men anden intim sex. der findes også kvinder der gerne vil have en kærste men ikke vil eller tør at have samleje. så prøv at se på en dating side hvor du skal betale for at være med de er mest seriøse, og giv dig god tid til at tale med med personen du udvælger og fortæl lidt om dit problem hvis i har mødtes og se hvordan hun reagere. og bliv ikke dybt ked af det der findes andre derude du skal bare lige finde dem. husk at sætte et billed i af dig selv. så har du bedst chance. og vær ærlig om dig selv. det vil en kærste gerne have, håber du får et dejligt liv. så vidt jeg husker er der lavet sådan at det kan tages sædceller ud hvis rejsningsfunktionen ikke virker. men undersøg det, hvis du engang ønsker at blive far. om der er mulighed for det. held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.