Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvornår er et kvindebryst færdigudviklet?

Redigeret 17 december, 2011, 18:20 i Skønhed og velvære
Hey! :)
Er der nogen som ved hvornår et bryst er færdigudviklet? Man siger omkring 20 - 21 år, det er jeg klar over.
Men nu tænker jeg på udseendet af brystet.
Jeg tænker selvfølgelig på mig selv, fordi jeg har lidt atypiske bryster ift. min alder (18). De er assymetriske (det ene bryst er en a-skål, og det andet en lille b-skål. Desuden er de ikke fyldige, det er bare bredden på brystet som kræver disse skåle.) og meget "trekantede".
Jeg udviklede mig tidligt mht. menstruation osv (mens. 12 år, stoppede med at vokse i højden da jeg var 14-15 år), og derfor kan jeg ikke forstå, at mine bryster stadig ser så "børneagtige" og små ud ift. resten af min krop (er 170 høj og vejer 61 kg, har timeglasfigur, men stadig små bryster ift. min runde hofter).

Så mit spørgsmål er: ved i hvornår bryster ser/er færdigudviklede ud/ ? :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej der er forskel på bryster, nogle damer har næsten ingen bryster som voksene, andre normal størrelse og flere store størrelser. prøv at se hvordan din nærmeste families hvor damerne er hvordan ser deres bryster ud, din mor feks. har hun også mindre bryster, de kan også vokse med alderen stå stille i udviklingen og så blive mere fyldige, og ved fødsler kan de også blive større hos nogle. hej
Log in eller Registrér for at kommentere.