Øjenbetændelse og EKSTREMT hævet øje
Hejsa
Jeg var igår ved vagtlægen og fik konstateret øjenbetændelse. Jeg fik noget salve der hedder Kloramfenikol DAK øjensalve 1%, som jeg skal bruge 4 gange dagligt.
Jeg synes det havde en rimelig virkning igår, men da jeg vågner hertil morgen, er mit øje, om muligt, næsten mere hævet. Nu er det både hævet over OG underøjet.
Har i eller kender til nogle gode råd, så man måske kan mindske den hævelse, bare en smule?? Det genere mig virkelig meget.
MVH
Camilla
Jeg var igår ved vagtlægen og fik konstateret øjenbetændelse. Jeg fik noget salve der hedder Kloramfenikol DAK øjensalve 1%, som jeg skal bruge 4 gange dagligt.
Jeg synes det havde en rimelig virkning igår, men da jeg vågner hertil morgen, er mit øje, om muligt, næsten mere hævet. Nu er det både hævet over OG underøjet.
Har i eller kender til nogle gode råd, så man måske kan mindske den hævelse, bare en smule?? Det genere mig virkelig meget.
MVH
Camilla
Kommentarer
Du var der i går - giv det lige en chance. Det er ikke ualmindeligt at noget sådant lige blusser op ved begyndelsen af behandling. Det er altså de færreste betændelsestilstande, der forsvinder i løbet af få timer - og var det det, så havde vagtlægen nok ikke været nødvendig.
Men - ellers vil jeg da foreslå dig at kontakte egen læge, der måske kan gå mere ind i en årsagsbehandling end en travl vagtlæge kan.