Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp-vigtigt 11

Hej jeg er en pige på snart 18 , men det her er min kusine der er bange for at være gravid hun er 18 år hende og hendes kæreste er ikke klar til at have sex , men hun tror hun er gravid fordi at hende oh hendes kæreste bare lo og pusse nussede med tøj på og så har hun haft nogen mærkelige fornemmelser i maven med at det stikker eller prikker og nogen gange siger hun at det er som om at hun skal føde men hendes mens er normal og at hun havde cowboy bukser på og det hadet hendes kæreste også , men hun spøger om man kan blive gravid med tøj på , altså de har bare liggede oven på hindeanden men ikke så han blev liderlig for ellers ville hun jo blive gravid , men kan man blive gravid med tøj på ???? ... M.V.H Anidam11

Kommentarer

  • Indstillinger
    hjælp jeg ved ikke hvad det er men min første mens var ikke helt rødt blod det var rødbrunt nogen andre der har oplevet det før er lidt nervøs for noget andet men har snakket om det med nogen forskelige menesker og de siger at det godt kan være fordi jeg er lidt død i kroppen eller ikke har så mange kratfter i kroppen men nogen der har en ide om hvad det er , plz svar hurtig , tak på for hånd, M.V.H ANIDAM 11
  • Indstillinger
    Du spurgte forleden, om man kunne blive gravid med tøj i mellem - og nu spørger du igen.

    Hvorfor spørger du, når du ikke har interesse i at læse - og forholde dig til de svar, du får?

    Jeg gentager - du skal søge noget information, og jeg er sikker på, at der er flere her på ND, der gerne vil hjælpe, men så må du altså også selv gøre en indsats, og ikke bare stille det samme spørgsmål igen.

    Jeg tror stadig det her er en joke, måske et par veninder, der keder sig lidt?

    Mht. din menstruation, bør du tale med din mor.
  • Indstillinger
    hva så med under tøj ?? ved godt jeg spøger meget :/
  • Indstillinger
    Der er bestemt ikke noget i vejen med at spørge - heller ikke at spørge meget. Det jeg måske "vrisser" lidt over, er, at du ikke er interesseret i det, svar, du har fået - nemlig at sørge for noget information.

    Når man øjensynligt er så himmelråbende uvidende, som du - og din kusine - er, så er der kun en vej - nemlig at begynde fra en ende af med en seksualvejledning.

    Da jeg ikke er helt sikker på, du kan/vil søge på nettet - så synes jeg du og din kusine bør gå på biblioteket og der spørge en bibliotekar om hun/han vil hjælpe jer med at finde nogle egnede undervisningsbøger om seksualitet. Der er intet flovt eller pinligt i at sige, at I simpelt hen overhovedet intet aner om emnet, og da I nu er 18 år, så synes I selv det er på høje tid, I får noget information. Jeg er 100% sikker på, at I vil få en både fornuftig og ordentlig behandling af bibliotekaren, der vil give jer et større udvalg - OG DET BØR I ALTSÅ LÆSE!!!!

    Jeg kan forstå, at I kender ordet "liderlig", men man bliver ikke gravid af at se en fyr, der er "liderlig", man bliver heller ikke gravid af at gnide sig op af en, der er "liderlig" - og da slet ikke hvis man har tøj på - heller ikke, hvis det kun er undertøj.

    Men - jeg vil i den grad fraråde både dig og din kusine om at gøre noget som helst i den retning, før I har bare et minimum af begreb om, hvad det hele handler om.

    Og ja - jeg tror stadig det her er en gang fis og fup, men i det mikroskopiske tilfælde, at det ikke er, forsøger jeg at svare seriøst.
  • Indstillinger
    kan man godt trække sin mave ind når man gravid ??
  • Indstillinger
    haha lotte har lige svaret dig at du ikke kan blive gravid af det...så skriver du om man kan trække maven ind hvis man er gravid...find et andet sted du kan lege hvis du ikke kan være seriøs herinde
  • Indstillinger
    I en anden debat skriver du, at du er 11 år - og det er nok noget mere rigtigt end de 18 du påstår her. Søde ven - du er overhovedet ikke klar til sex og voksenliv foreløbig. Giv dig dog for pokker lov til at være det, du er - nemlig et barn.

    Tal med din mor om at du har brug for noget seksualundervisning - og så synes jeg, du skal holde dig langt væk fra en drengs tissemand de næste 4-5 år, og gør du det, så behøver du ikke have alle de bekymringer og mærkværdige spørgsmål, du har nu.

    Det er fint, at man vil spørge - også når man er 11 år - men man kan også være FOR fjollet.
  • Indstillinger
    Hej det er meget normalt at menstruationsblod er rødbrunt, ikke fordi du er død indeni , men bare at blodet ikke er helt friskt, lidt gamelt blod, som er ganske normalt. er du bange for at tale med din mor om din menstruation, og du siger du er lidt ældre, jeg synes det er ok du spørger, men hvad med børne telefonen kan de ikke hjælpe dig med dine spørgsmål, Hvis du kun er 11 år, så hold du i hånd , og have kærstevenner, og bare være venner så længe du kan, det er ikke så sjovt at blive voksen som .så nyd du at du dit barneliv, ungdomsliv så længe du kan med veninderne. lad være at være alene på jeres værelser med en dreng på besøg en andengang. vær sammen med andre så sker der ikke så meget. tale med en lære hvis du ikke kan tale med din mor. hej.
  • Indstillinger
    tak du hjalp meget og nej det der børene telefon virker ikke =)
Log in eller Registrér for at kommentere.