Hjem Kvinder Snart gravid

Mit største ønske er, at blive gravid!! Hjælp mig..

Redigeret 12 december, 2011, 16:14 i Snart gravid
Hej, jeg er en pige på 20 år og jeg har haft uregelmæssig menstruation siden jeg stoppede på p-pille for ca. 3-4 mdr. siden. Jeg har været på p-piller i nogle år nu, siden jeg var 15 ca. måske 16? og før jeg startede på p-pillen den gang, var min mens. også uregelmæssigt til tider, men det fortalte min læge mig, at var meget normalt i sådan en så ung alder.
Og jeg har snakket med min læge for ca. en måned siden efter mit stop på P-piller og da fortalte han mig, at uregelmæssig mens. er forskelligt fra kvinde til kvinde, og at det kan ha noget, at gøre med hormon styrende i hjernen på nogle kvinder og, at sådan var det bare med nogle kvinder. Og at det ikke har noget, at gøre med at jeg lige er stoppet på p-piller for lidt siden :/
men nu er sagen bare, at min kæreste og jeg så forfærdelig godt kunne tænke os et barn nu. Mit største ønske er, at blive mor <3 og da jeg ikke ved hvornår jeg får ægløsning og det, så kan det være forfærdeligt svært og ramme det rigtige tidspunkt (selv med clear blue digital). Men min største og værste frygt (hvilken jeg nægter at tænke eller bilde mig selv ind), er at der kunne være noget galt med mig? Kan det være noget med, at jeg som lille barn spiste meget håndsæbe eller?? er det bare mig der er lidt for paranoid?
Er der nogle der please kan hjælpe med, at besvare dette eller måske står i samme båd, som mig?

Mvh: Den bekymrede :!
Log in eller Registrér for at kommentere.